Inkoopadviseur

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 4284
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €110 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 1-11-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Wij zijn een 100.000+ gemeente in het Groene Hart met stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken. Alphen aan den Rijn beslaat 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen.

Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn wendbaar. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we aan het beste resultaat voor onze inwoners.

Onze organisatie bestaat uit meerdere onderdelen met unieke bijdragen aan gemeentelijke dienstverlening. Je zit in een thuisteam met vakcollega’s en een teamleider en krijgt de kans om op basis van je talent ingezet te worden.

De functie maakt deel uit van het Team Juridische Zaken en Inkoop - Ruimte, verantwoordelijk voor integrale advisering op het gebied van contracten, aanbestedingen, en het fysieke domein.

Opdracht
De tactisch inkoopadviseur voert zelfstandig inkooptrajecten uit boven de Europese aanbestedingsgrens, gericht op het fysieke domein. Je helpt collega’s en vertaalt beleid naar de dagelijkse inkooppraktijk. Je weet nieuwe vraagstukken daadkrachtig en met verantwoordelijkheidsgevoel op te lossen.

Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en bent een stevige gesprekspartner binnen de organisatie.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde hbo-opleiding;
2. Maximaal uurtarief van €110 exclusief btw;
3. Minimaal 2 jaar ervaring als inkoopadviseur in een politiek-bestuurlijke organisatie.

Gunningscriteria
4. Opleiding in inkoop en aanbestedingsrecht zoals NEVI 2 (30 punten);
5. Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een 100.000+ gemeente (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar werkervaring als inkoopadviseur in het fysieke domein (30 punten);
7. Werkervaring met Mercell (10 punten).

Competenties
Schriftelijk en mondeling communicatief vaardig;
Flexibel;
Klantgericht;
Resultaatgericht;
Analytisch;
Besluitvaardig;
Goed prioriteiten kunnen stellen.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, en minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld – in overleg - op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (hybride werken is mogelijk)

Planning
De gesprekken zijn gepland op 18 oktober 2024 van 10.00 tot 13.00 uur. Uitgenodigde kandidaten ontvangen uiterlijk 16 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, is registratie in het handelsregister vereist.

De reactietermijn voor deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 15 oktober 2024, 09:00 uur.