Fraud Blocker Inkoper | Gemeente Katwijk | Freelance Opdrachten

Inkoper

Logo van Katwijk met gestileerde blauwe golven boven de naam, geschreven in donkerblauwe letters.

Aanvraagnummer: 5250
Organisatie: Gemeente Katwijk
Locatie: Katwijk aan Zee
Uren per week: 12- 28 uur per week
Tarief: €100 per uur
Duur van de opdracht: 2 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: 3x 3 maanden
Sluitingsdatum: 28-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Met ruim 65.000 inwoners vormt Gemeente Katwijk een krachtige gemeentelijke organisatie en is zij tegelijk in staat om dichtbij en samen met de inwoners van de vier kernen Katwijk aan Zee, Katwijk aan den Rijn, Rijnsburg en Valkenburg te werken aan de kwaliteit van werken, wonen en leven. Meer informatie is te vinden op www.katwijk.nl.


Verantwoordelijkheden

Het begeleiden en rechtmatig aanbesteden van de diverse (Europese) aanbestedingstrajecten binnen de vigerende wetgeving en het inkoop- en aanbestedingsbeleid van de gemeente Katwijk.

Wat je gaat doen

Dankzij jou realiseren jouw interne klanten scherpe en rechtmatige deals. Je verzorgt de individuele inkooptrajecten waar bij je een effectief, efficiënt en rechtmatig inkoopproces realiseert. Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:

  • Je adviseert, begeleidt en voert (Europese) aanbestedingstrajecten zelfstandig uit. Daarbij bewaak je de naleving van wetgeving en ons eigen inkoop- en aanbestedingsbeleid.
    Mogelijke en voorliggende trajecten, MVO en Europees:
    • Aanbesteding (raamovereenkomst) groenonderhoud
    • Aanbesteding Interieurbeplanting
    • Aanbesteding Beveiliging gebouwen
    • Aanbesteding diverse Trainingen
    • Diverse 'Werken' aanbestedingen
  • Intake-/ adviesgesprekken en bepalen (inkoop)strategie ter voorbereiding op (EU) aanbesteding
  • Inkoop en aanbestedingsrechtelijk gerelateerd advies
  • Verzorgen van het gehele aanbestedingstraject, van intake tot (definitieve) gunning

Deze opdracht is ter ondervanging van (tijdelijke) onderbezetting. U begeleidt zelfstandig (diverse) aanbestedingsprojecten. De opdracht loopt zolang deze voor de bezetting en workload noodzakelijk is, echter niet langer dan de aangegeven periode inclusief mogelijke verlening(en).
Uw ureninzet zal afhangen van de projecten die u begeleidt.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf medio december 2024 tot en met medio maart 2025 voor in principe circa 12 tot 28 uur per week. Het aantal uur (per week) zal fluctueren. Dit ligt aan het aantal en intensiteit van de aanbestedingstrajecten. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

Welk type overeenkomst is op de kandidaat van toepassing? (Overeenkomst inhuur arbeidskrachten, tussenkomst ZZP’er of (modelovereenkomst) met ZZP’er?)

Wie is tekenbevoegd (naam en functie)?

Je beschikt over aantoonbare werkervaring met werken in TenderNed (duidelijk weergeven in het cv).

Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;

Kandidaat kan na 6 maanden kosteloos worden overgenomen (detavast)

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoper bij de rijksoverheid, gemeente of andere (verplicht) aanbestedende dienst;


Prijs (eisen)

Maximaal: € 100,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score =  1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

15 %

Kandidaat is in het bezit van NEVI 2.

15 %

Kandidaat beschikt over een afgeronde inkoop gerelateerde opleiding zoals post-hbo inkoop & aanbesteden, of vergelijkbaar

30 %

Kandidaat heeft in de laatste 8 jaar minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper bij de rijksoverheid, gemeente of andere (verplicht) aanbestedende dienst.

10 %

Kandidaat heeft ervaring met het publiceren van aanbestedingen via het TenderNed Platform

30 %

Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 afgeronde (Europese) aanbestedingen begeleid zoals beschreven in de opdrachtomschrijving, ARW2016 aanbestedingen met RAW bestek). Dit moet duidelijk blijken en zijn beschreven in het cv.


Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Beschrijving (uitleg)

- Zelfstandig

-  Nauwkeurig

- Oplossingsgericht

- Servicegericht

- Communicatief


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen.

De cv’s worden beoordeeld op de Kwaliteit (eisen) die hierboven zijn benoemd in de (offerte)aanvraag. Dit zijn de minimumeisen/knock-outcriteria. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie van cv’s

Bij stap 2 worden de punten/percentage(s) toegekend. Per gunningscriterium (wens) staat de (maximaal) te behalen score/percentage aangegeven. Indien aan alle “Gunningscriteria (wensen)” wordt voldaan zal de totaal te behalen score (100%) worden gegeven. Als er een bepaalde wens niet (geheel) voldoet zal er voor die wens geen (volledige) score worden toegekend. Het voldoen aan de wens(en) moet duidelijk uit het cv blijken.

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. De tien (10) kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek

De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  • Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
  • Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De opdrachtgever streeft ernaar drie (3) kandidaten uit te nodigen voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Interview

In het interview wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het interview wordt gevoerd door twee of meerdere vertegenwoordigers van de opdrachtgever. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de gemeente Katwijk het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Opdrachtgever behoudt het recht om (de opdracht) niet te gunnen.


Reageer nu op deze opdracht!

5250 - Inkoper