Aanvraagnummer: 7043
Organisatie: Gemeente Amstelveen
Locatie: Gemeente Amstelveen
Uren per week: 32 per week
Tarief: €75 per uur
Duur van de opdracht: 1-4-2025 t/m 31-8-2025
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 17-02-2025 10:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Als Integraal Klantmanager heb je bij een fulltime dienstverband 90 klanten in je bestand. Naast het verstrekken van de rechtmatige uitkering is het van groot belang dat je de klant stimuleert eigen verantwoordelijkheid te nemen. Nieuwe klanten bied je direct werk aan. In deze functie is het belangrijk dat je in staat bent een klant te motiveren, maar ook weet te confronteren in geval er sprake is van niet nakoming van afspraken.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bestandsbeheer, waaronder het muteren en beëindigen van uitkeringen, het controleren van het recht middels tussentijdse onderzoeken, het schrijven van rapportages, beschikkingen en overige correspondentie, het voorlichten over de mogelijkheden van minimaregelingen en het toetsen van het werk van collega’s.
Vanwege zwangerschapsverlof van een van de klantmanagers zijn wij op zoek naar tijdelijke vervanging.
Gezien de aard van de werkzaamheden en de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025, zijn ZZP'ers uitgesloten van gunning.
Kandidaatomschrijving
- Een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde HBO opleiding SJD.
- Je hebt minimaal drie jaar werkervaring als klantmanager.
- Je hebt aantoonbaar ervaring op rechtmatigheid
- Je hebt aantoonbaar ervaring op doelmatigheid is een pre
- Brede kennis van de sociale wetgeving en re-integratiemogelijkheden.
- Ervaring met Suite4SociaalDomein en Suwinet.
Onze ideale collega is een positief ingestelde, stressbestendige persoonlijkheid, die goed in staat is zijn/haar eigen werk te organiseren. Je staat stevig in je schoenen en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Hierdoor kun je goed een oordeel vormen tijdens gesprekken met klanten.
Eisen
- VOG
- Gegevens crediteuren
- Verklaring van geheimhouding en integriteit
Gunningscriteria
werkervaring
Interview
- Verificatie van inhoud aangeboden profiel.
- Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.
- Competenties voor deze uitvraag.
- In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.
Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op donderdag 20 februari tussen 13:00 en 16:00 uur en vinden plaats in het raadhuis van Gemeente Amstelveen. De kandidaat dient op deze datum beschikbaar te zijn.