Aanvraagnummer: 2545
Organisatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Locatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Uren per week: 24 per week
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 11-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Als Interim medewerker financiën vind je het fantastisch om dagdagelijks in de administratie te werken en daarmee het verschil te maken. De hoogst haalbare kwaliteit realiseren is voor jou een drijfveer in alles wat je doet.
Wat ga je doen?
Als Interim medewerker financiën richt je je vooral op de administratie. Je zult nauw samenwerken met je drie collega’s op de financiële administratie. Enkele taken zijn:
- Het verwerken van inkoop en verkoopfacturen
- Bankboekingen
- Interne (memoriaal) boekingen
- Project administratie
Je komt te werken in het team financiën welke op dit moment bestaat uit zes collega’s.
Kandidaatomschrijving
De ideale collega
Voor dit werk zoeken wij een doortastend en nieuwsgierige persoonlijkheid met een afgeronde relevante hbo-opleiding. Je kunt minimaal putten uit twee jaar werkervaring bij de decentrale overheid.
Als Interim medewerker financiën beschik je over een goed ontwikkeld analytisch vermogen, ben je kritisch, gedreven, secuur en heb je goede communicatie- en adviesvaardigheden. De inrichting van een financiële administratie heeft geen geheimen voor je. Verder beschik je over overtuigingskracht waarbij je oog hebt voor de eventuele gevoeligheden. Je vindt het prettig om samen te werken zowel in het team als daarbuiten dus ben je zichtbaar, aanspreekbaar en leg je verbindingen.
Er is sprake van een voorkeurskandidaat.
Eisen
Gunningscriteria
Werkervaring
Vooropleiding
Interview