Interim medewerker financiën

Logo van Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant met een veelkleurige cirkel met een 'D' en de naam in grijze tekst.

Aanvraagnummer: 2545
Organisatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Locatie: Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Uren per week: 24 per week
Tarief: €75 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 15-07-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 11-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Als Interim medewerker financiën vind je het fantastisch om dagdagelijks in de administratie te werken en daarmee het verschil te maken. De hoogst haalbare kwaliteit realiseren is voor jou een drijfveer in alles wat je doet.

Wat ga je doen?

Als Interim medewerker financiën richt je je vooral op de administratie. Je zult nauw samenwerken met je drie collega’s op de financiële administratie. Enkele taken zijn:

  • Het verwerken van inkoop en verkoopfacturen
  • Bankboekingen
  • Interne (memoriaal) boekingen
  • Project administratie

Je komt te werken in het team financiën welke op dit moment bestaat uit zes collega’s.



Kandidaatomschrijving

De ideale collega

Voor dit werk zoeken wij een doortastend en nieuwsgierige persoonlijkheid met een afgeronde relevante hbo-opleiding. Je kunt minimaal putten uit twee jaar werkervaring bij de decentrale overheid.

Als Interim medewerker financiën beschik je over een goed ontwikkeld analytisch vermogen, ben je kritisch, gedreven, secuur en heb je goede communicatie- en adviesvaardigheden. De inrichting van een financiële administratie heeft geen geheimen voor je. Verder beschik je over overtuigingskracht waarbij je oog hebt voor de eventuele gevoeligheden. Je vindt het prettig om samen te werken zowel in het team als daarbuiten dus ben je zichtbaar, aanspreekbaar en leg je verbindingen.

Er is sprake van een voorkeurskandidaat.


Eisen

Opleiding
Afgeronde relevante HBO opleiding (moet blijken uit cv)
Werkervaring
Werkervaring in soortgelijke functie binnen soortgelijk werkveld.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 40 %


Werkervaring
Je kunt minimaal putten uit twee jaar recente en relevante werkervaring bij de decentrale overheid (moet blijken uit cv)
Weging: 20 %


Vooropleiding
Je bent in het bezit van een voor de functie relevant HBO diploma
Weging: 15 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview wordt getoetst of de kandidaat aan alle eisen voldoet.

Weging: 25 %

Interviewplanning

Het interview wordt in overleg met kandidaten gepland.