Fraud Blocker Jr. functioneel beheerder domein Ruimte / ondersteuner architectuur

Jr. functioneel beheerder domein Ruimte / ondersteuner architectuur

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 2563
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32-36 per week
Tarief: €68 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 12-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De gemeenten Alphen aan den Rijn en Kaag en Braassem hebben hun krachten op het gebied van Informatisering en Automatisering (I&A) gebundeld in de Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (BVO). Uitgangspunt voor deze samenwerking is standaardisatie van de I&A-dienstverlening, inclusief de bijbehorende standaardinrichting van de gemeentelijke werkprocessen en het daarbij passende applicatielandschap.

Je zit binnen een team met vakcollega’s en een teamleider. In dit geval is dat het team Functioneel Beheer. Dit team ziet toe op de continue werking van onze centraal beheerde applicaties. Het oplossen van issues, het begeleiden van changes en gebruikersondersteuning zijn vast onderdeel van het werk van je team. Je team zorgt er samen met het team Beleid Regie en Informatievoorziening voor, dat ruim 1200 medewerkers elke dag goed kunnen werken.

Onderdeel van je team zijn de domeinen Bedrijfsvoering, Publieksdienstverlening, Sociaal Domein, Ruimtelijk Domein en het Generiek Domein. Binnen de BVO werk je verder regelmatig samen met de Servicedesk, de regiefuncties op de ICT-processen, onze CISO en de informatieadviseurs.


Opdracht

In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder voor het Ruimtelijke Domein, die daarnaast ook ingezet kan worden als projectarchitect. Voor dat laatste zul je nauw samenwerken met onze architecten.

Wat de Functioneel beheer taak betreft ligt de nadruk op de applicaties voor teams als Beheer Openbare Ruimte en datamanagement, maar er wordt ook van je verwacht dat je kennis opdoet van de overige applicaties en dat directe collega’s elkaar onderling vervangen binnen het domein.

Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Jij ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van boven­genoemde applicaties. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over inhoud van je werk en processen van je klantafdeling.

Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je bent sterk in werkplekbeheer en kunt indien nodig schakelen met onze ketenpartner Solvinity en Axians. Je verdiept je graag in nieuwe technologie en bent continu op zoek naar verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent assertief en toont verantwoordelijheidsgevoel.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met het maken van procesplaten (BPMN);
3. Aantoonbare werkervaring met het werken met Scrum-technieken;
4. Aantoonbare werkervaring met het werken met PowerBI;
5. Detavast-constructie: Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de inhuurperiode incl. verlengingen kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal na 1040 uur);


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


6. Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 15 juli 2024 voor 36 uur per week (5 punten);
7. Aantoonbare werk- of stage-ervaring bij een overheidsorganisatie (20 punten);
8. Aantoonbare werk- of stage-ervaring met proces analyse (40 punten);
9. Aantoonbare werk- of stage-ervaring met data analyse en business intelligence (30 punten).
10. Uurtarief maximaal €68,00 per uur exclusief BTW en inclusief reiskosten woon- en werkverkeer (5 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt in overleg vervuld op doordeweekse werkdagen.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 juli 2024, tussen 12:00 en 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 12 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.