Junior Facilitair Coördinator

Logo van Leidschendam-Voorburg met een kroon, drie golven en een vlam in een gouden kleurstelling, met daarnaast de naam van de gemeente geschreven.

Aanvraagnummer: 8523
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 75 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 14-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 07-04-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Afdeling
Werken voor Bedrijfsvoering is werken voor de motor van de gemeente. Bij elke ontwikkeling of ieder proces is deze afdeling betrokken. Hier werken adviseurs en ondersteuners die collega’s helpen hun werk te doen. Bij BV vind je HR, financiën, communicatie, inkoop, informatiemanagement, onderzoek, IT, facilitaire zaken, bestuursadvisering en juridische zaken. Kortom, grote afwisseling in collega’s én in het werk.

Opdracht
Dit zou een dag kunnen zijn:

Je start de dag met een fietstocht naar het gemeentehuis. Daar overleg je met het documentproductiecentrum en het facilitaire team over de planning voor de week.
Vervolgens brainstorm je met onze duurzaamheidsadviseur over een aanbesteding voor de nieuwe catering. Samen zoeken jullie naar de beste manier om dit lekker, gezond en duurzaam te maken.
Na een inspirerende ochtend spreek je met een collega over de voorbereidingen voor de komende bijeenkomst over ’80-jaar vrijheid’. Jullie stellen samen een actieplan op om alles in goede banen te leiden.

In de middag maak je een rondje langs jouw collega’s van de facilitair medewerkers om de vervanging van een collega te bespreken. Daarna bezoek je de conciërges van het Integraal kind- en expertisecentrum om de voorbereidingen voor een ouderavond te door te nemen.
Aan het eind van de dag fiets je voldaan naar huis, het voelt fijn dat je vandaag jouw collega’s weer hebt kunnen helpen.

En dit zijn uiteindelijk de concrete opdrachten.

  • Implementatie werkplekkenapp (af 1 juli af);
  • Topdesk  op facilitair gebied inrichten (af 1 juli);
  • Beheer van contracten en aanbesteding van twee enkelvoudige opdrachten (1 mei);
  • Toekomstbestendig facilitair beleid, waarbij duurzaamheid, innovatie en prettig werken centraal staan;
  • En going concern.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen;
3. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding Facilitair management;
4. Beschikbaar per 14 april 2025 voor 32-36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief eventuele verlengingen;
5. Een maximum uurtarief van €75,- inclusief reiskosten woon-werkverkeer, parkeerkosten / exclusief btw;
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen het facilitair domein;

Gunningscriteria
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het leiden van projecten op facilitair gebied (35 punten);
8. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (25 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het facilitair domein (40 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
-
Verantwoordelijkheid;
- Conflicthantering;
- Zelfstandigheid;
- Klantgerichtheid;
- Kwaliteitsgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 9 april tussen 09:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 8 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 7 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.