Aanvraagnummer: 2095
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 per week
Tarief: €65 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam. De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Opdracht
Zelfstandig oppakken en verwerken van Wmo-meldingen, waar nodig in samenwerking met directe collega’s, andere teams of ketenpartners. Voor de uitvoering van deze functie is het wel belangrijk dat jij beschikt over:
- een fijne en duidelijke manier van communiceren met inwoners, aangepast op de persoon en de situatie.
- een integrale kijk binnen het sociaal domein.
- een gestructureerde en planmatige manier van werken, zodat je het overzicht goed weet te bewaken.
- aantoonbare kennis van aanpalende wetgeving.
- uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden en bent in staat een gestructureerde, deugdelijke motivering te schrijven, gebaseerd op de geldende wet- en regelgeving;
- bereidheid om volledig op kantoor te werken.
- de mogelijkheid om je snel diverse computersystemen eigen te maken.
- een opleiding als Wmo-consulent.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
4. Minimaal afgeronde MBO 4 opleiding in de richting van MWD, SPD/Social work of Zorg.
5. Aantoonbaar afgeronde opleiding als Wmo-consulent;
6. Bereidheid om volledig op kantoor te werken en beschikt over eigen vervoer binnen de gemeente;
Gunningscriteria (weging)
7. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van MWD, SPD/Social work of Zorg (40 punten); 8. Aantoonbare kennis en of werkervaring met Wmo-gerelateerde wetgevingen zoals WLZ, ZVW, Schuldhulpverlening en participatie, benoem waar dit is opgedaan (30 punten);
9. Een maximaal uurtarief van €65,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-/ werkverkeer en Fee Flextender (15 punten);
10. Woonachtig binnen een straal van 50 km vanaf de gemeente Pijnacker (5 punten);
11. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de duur van de opdracht kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.