Juridisch Adviseur Bouw

Aanvraagnummer: 8241
Organisatie: Omgevingsdienst Regio Arnhem
Locatie: Arnhem
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 104 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-06-2025
Optie tot verlenging: Geen verlenging
Sluitingsdatum: 05-04-2025 23:59
Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
.fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; } .fa:hover { opacity: 0.7; } .fa-facebook { background: #3B5998; color: white; } .fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; } .fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; } .fa-envelope { background: #808080; color: white; } .fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; } .fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Opdracht omschrijving
Als juridisch adviseur Bouwen treed je op als extern specialist in het aanpakken van juridische uitdagingen binnen de fysieke leefomgeving. Je volgt de ontwikkelingen rondom de nieuwe Omgevingswet op de voet en vertaalt deze naar de praktijk. Op basis van jouw expertise fungeer je als specifieke juridische vraagbaak op het gebied van omgevingsrecht. Met jouw onafhankelijke advies lever je een bijdrage aan het versterken van het team.
Verantwoordelijkheden
Taken en verantwoordelijkheden:
• Zelfstandig behandelen van zaken op het gebied van handhaving en vergunningverlening voor een specifiek project van één van onze partners, met een focus op bouw (inclusief bezwaar, voorlopige voorziening en beroep, en vertegenwoordiging bij gerechtelijke instanties).
• Adviseren van ODRA-partners en collega’s over juridische vraagstukken die betrekking hebben op bovengenoemd project, inclusief het onderhouden van contacten met partijen/belanghebbenden en het zelfstandig zorgdragen voor noodzakelijke afstemming.
• Signaleren van risico’s, verbeter- en/of knelpunten en hierover onafhankelijk adviseren.
• Deelnemen aan tijdelijke multidisciplinaire projecten op basis van opdracht, en bijdragen vanuit de juridische invalshoek.
Profiel:
• Ruime ervaring met juridische advisering, bij voorkeur op het gebied van omgevingsrecht en bouw.
• Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te schakelen tussen verschillende belanghebbenden.
Aanbod:
• Een uitdagende en afwisselende opdracht met maatschappelijke impact.
• Flexibele werktijden en de mogelijkheid om zelfstandig te werken.
• Marktconforme vergoeding.
Eisen
Beschikbaarheid
Overige eisen
Gunningscriteria
Sortering
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
Gunningscriterium Prijs
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1.
Interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De selectie vind plaats op 7 april 2025 en de gesprekken zullen plaatsvinden op 16 april 2025 in de middag. Gelieve hier rekening mee te houden.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling