Juridisch Adviseur Grondzaken

Aanvraagnummer: 10819
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Tytsjerksteradiel
Locatie: Burgum
Uren per week: 32 - 32 per week
Tarief: 110 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Friesland
Startdatum: 01-07-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 23-05-2025 23:59
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Opdracht omschrijving
Voor het team Omgeving van de gemeente Tytsjerksteradiel zoeken wij twee ervaren Juridisch Adviseurs Grondzaken. In deze rol ben jij hét aanspreekpunt voor privaatrechtelijke vraagstukken rondom grondzaken en vastgoed.
Je houdt je bezig met het opstellen, beoordelen en afhandelen van overeenkomsten voor vastgoedtransacties, verhuur, pacht en zakelijke rechten. Daarnaast adviseer je projectleiders, collega’s, management en bestuur bij juridische en beleidsmatige kwesties op het gebied van grondzaken. Je ziet toe op de naleving van contractuele afspraken en draagt bij aan een juridisch solide uitvoering van (her)ontwikkelingsprojecten.
Deze functie is ingeschaald in schaal 10a cao SGO.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet (rechtstreeks) inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Verantwoordelijkheden
Wie zoeken wij?
Voor deze uitdagende functie zoeken we een juridisch goed onderlegde teamspeler die stevig in zijn of haar schoenen staat en energie krijgt van samenwerken binnen én buiten de organisatie. Je weet je standpunten helder over te brengen en schakelt moeiteloos tussen verschillende belangen.
Wat ga je doen en wat zijn je verantwoordelijkheden?
- Toepassen van relevante wet- en regelgeving, gemeentelijk beleid en procedures binnen het vakgebied;
- Onderhouden van contacten met uiteenlopende stakeholders zoals particulieren, makelaars, projectontwikkelaars, woningcorporaties en andere partijen
- Verbinden van interne en externe partijen om samenwerking te bevorderen;
- Afstemmen van werkzaamheden met collega’s binnen de organisatie;
- Geven van helder en onderbouwd bestuurlijk advies;
- Schrijven van duidelijke en overtuigende beleidsadviezen en juridische stukken.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
Kwaliteit (eisen)
Gunningscriteria
Sortering
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Uitleg gunningscriteria
Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria (wensen)
Prijs (eisen)
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
De kandidaat die we zoeken:
- beschikt over goede communicatieve- en adviesvaardigheden;
- heeft overtuigingskracht;
- is proactief;
- is resultaatgericht;
- is flexibel;
- werkt graag binnen teamverband.
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
Als Inschrijver in de top 2 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Contactgegevens
Boekweitland 32
3764ZL Soest
Nederland
Tel/WhatsApp: 035-2063100
Mail: info@depubliekepartner.nl
KVK: 95135375
BTW: NL867016589B01
Regio's
ZZP opdrachten Flevoland
ZZP opdrachten Zuid-Holland
ZZP opdrachten Zeeland
ZZP opdrachten Friesland
ZZP opdrachten Overijssel
ZZP opdrachten Utrecht
ZZP opdrachten Noord-Brabant
ZZP opdrachten Groningen
ZZP opdrachten Drenthe
ZZP opdrachten Gelderland
ZZP opdrachten Limburg
Vakgebieden
ZZP opdrachten Communicatie en Voorlichting
ZZP opdrachten Financiën en Economische zaken
ZZP opdrachten ICT en Automatisering
ZZP opdrachten Infrastructuur en Civiele Techniek
ZZP opdrachten Juridisch en Regelgeving
ZZP opdrachten Onderwijs en Opleiding
ZZP opdrachten Openbare Orde en Veiligheid
ZZP opdrachten Project en Programmamanagement
ZZP opdrachten Ruimtelijke Ordening en Milieu
ZZP opdrachten Sociaal Domein en Maatschappelijke Ontwikkeling