Juridisch adviseur handhaving woonwagenlocaties Gemeente Land van Cuijk

Rode banner met witte typografie met daarop "land van cuijk" onder een abstract logo bestaande uit een horizontale lijn en een gebogen lijn die een gezicht vormt.

Aanvraagnummer: 8443
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Boxmeer
Uren per week: 8 per week
Tarief: € 0 - € 100 per uur
Duur van de opdracht: 7.5 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 10-04-2025 08:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Opdrachtomschrijving

Wat ga je doen?

Het maken en uitvoeren van een plan van aanpak voor het opschonen en de handhaving van de bestaande woonwagenlocaties in het land van Cuijk. Dit betreft een essentieel onderdeel van het door het college op 10 december 2024 vastgestelde projectplan ‘Uitvoering woonwagenbeleid Land van Cuijk’.

Je voornaamste taken zijn:

-      Je bent samen met de toezichthouder verantwoordelijk voor de administratieve controle van de woonwagenlocaties en standplaatsen.

-      Je voert samen met de toezichthouder de controle uit ter plaatse.

-      Je bent verantwoordelijk voor de verslaglegging en bespreking met portefeuillehouder, je werkt actiepunten uit, geeft advies en analyseert beslispunten.

Kandidaatomschrijving

Je bent een ervaren professional op het gebied van bestuursrechtelijke handhaving bij een gemeentelijke overheid. Je werkt zelfstandig en bent bekend met de uitdagingen bij politiek-bestuurlijk gevoelige handhavingsdossiers. Je hebt ervaring met projectmatig werken

Interviewplanning


De gesprekken staan gepland op 14 april 2025.

Toelichting op rooster


Gemeentehuis Boxmeer, in combinatie met optie om thuis te werken

Eisen

  • Ruime én recente ervaring met bestuursrechtelijke handhaving bij een gemeentelijke overheid in het kader van de Omgevingswet én Openbare orde en veiligheid.

  • Gunningscriteria



    Weging prijsdeel: 15 %



    Minimaal HBO-diploma van relevante studierichting.: wt;'>15 %

    Minimaal 3 jaren ervaring in de afgelopen 5 jaar met handhaving op grond van de Omgevingswet/Wabo en OOV.: wt;'>15 %

    Minimaal 3 jaren ervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken bij een gemeentelijke overheid.: wt;'>15 %

    Ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van een aanpak gericht op handhaving bij woonwagenlocaties: wt;'>15 %

    Interview: weging 25 %

    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.