Aanvraagnummer: 7403
Organisatie: Gemeente Rhenen
Locatie: Rhenen
Uren per week: 32 uur
Tarief: ā¬100 per uur
Duur van de opdracht: 2 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Wat leuk dat je geĆÆnteresseerd bent in de gemeente Rhenen!
Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van de Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek.
De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door de stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over de gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.
We werken waarderend en vanuit de bedoeling
In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!
Kom jij ons versterken? We kijken ernaar uit om je te leren kennen!
Opdracht
We zoeken iemand die niet alleen ervaring heeft, maar ook actief de leiding neemt in de onderwerpen die aan bod komen. Jouw juridische kennis wordt ingezet op openbare orde en veiligheid en de juridische besluiten die daarbij komen kijken.
Je bent de schakel tussen uitvoering (BOAās) en het beleid. Er komen uiteenlopende vraagstukken op het gebied van beleid en juridische zaken aan de orde, waaronder ondermijning (o.a. integrale controles), woonwagenbeleid, handhaving, Bibob, evenementen en openbare orde en veiligheid in bredere zin. Verder ben je nog de sparringpartner voor de burgemeester, de oovāer, de politie en de handhavingsjuristen. We verwachten van jou een proactieve houding en dat je niet bang bent om nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in juridische richting;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch adviseur op het gebied van openbare orde en veiligheid;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als juridisch adviseur bij een gemeente;
Gunningscriteria
4. Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau in juridische richting; (25 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als juridisch adviseur bij een gemeente; (20 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als juridisch adviseur op het gebied van openbare orde en veiligheid; (35 punten)
7. Een maximum uurtarief van ā¬ 100,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk. (20 punten)
Competenties
- Je bent een aanpakker en doorpakker;
- Je bent zelfstandig, proactief en doordacht;
- Je hebt gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
- Je bent optimistisch;
- Je werkt proactief en kunt snel schakelen;
- Je weet het overzicht in een stressvolle situatie goed te behouden;
- Klantgerichte instelling.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 4 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 3 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.