Juridisch kwaliteitsmedewerker

Logo van uitvoeringsorganisatie bbs met drie in elkaar grijpende cirkels in blauw, groen en geel, met daaronder de tekst "baarn - bunschoten - soest".

Aanvraagnummer: 13933
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Locatie: Soest
Uren per week: 32 per week
Tarief: 80 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 07-07-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Uitvoeringsorganisatie BBS mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Uitvoeringsorganisatie BBS. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Uitvoeringsorganisatie BBS merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.”

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Toetsen van besluiten op grond van de Participatiewet;
  • Coachen en begeleiden van medewerkers met als doel verdere ontwikkeling als Klantmanager Inkomen;
  • Voeren van driegesprekken met de Klantmanager Inkomen en de Teamleider Inkomen over de bevindingen uit de toetsing en coaching/ begeleiding;
  • Aanspreekpunt zijn voor inhoudelijke vragen betreffende de uitvoering van de participatiewet.
  • Signaleren van knelpunten in de werkwijzen en werkprocessen;
  • Ondersteunen bij de implementatie van wetswijzigingen en procesaanpassingen.
  • Je kunt verschillende coaching stijlen hanteren, afhankelijk van de situatie en de persoon.
  • Je helpt medewerkers hun eigen kracht en regie te (her)vinden.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker Inkomen bij een gemeente  of een gemeenschappelijke regeling;
4. Beschikbaar per uiterlijk 1 augustus 2025 voor tenminste 32 uur per week;
5. Maximum uurtarief bedraagt €80, exclusief btw, inclusief reiskosten woon- werkverkeer.

Gunningscriteria
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het toetsen van primaire besluiten op grond van de Participatiewet, benoem dit duidelijk in het cv (25 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het coachen en begeleiden van klantmanagers inkomen (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Checkpoint (25 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Klantmanager Inkomen in de afgelopen 10 jaar (25 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties:
- kwaliteitsgericht;
- mensgericht;
- goede mondelinge en schriftelijke communicatie

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is eventueel verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, beperkt

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 juli 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 7 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren.