Jurist Grondzaken


Aanvraagnummer: 1936
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 28 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: 24-06-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 9 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht

Met jouw expertise ben jij samen met je drie collega’s het eerste aanspreekpunt voor alle vragen die er spelen op het gebied van vastgoed en grondzaken. Jij gaat in gesprek met zowel interne collega’s, als collega’s van aanpalende gemeentes of provincie, inwoners en huurders. Jij komt met jouw juridische kennis en daadkracht tot een overeenkomst waar alle partijen zich in kunnen vinden. Als Senior Jurist Grondzaken ben je onderdeel van het team Vastgoed & Welzijn en maakt deel uit van het aandachtsgebied Sociale Leefomgeving. Het team bestaat naast jou uit: Sport, Cultuur, Gezondheid en Inwonerszaken.


Vereisten / knock-outcriteria

;
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van rechten;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Jurist Grondzaken binnen een overheidsinstelling;
3. Je hebt aantoonbare werkervaring in het opstellen van diverse overeenkomsten op het terrein van gronduitgifte, gebiedsontwikkeling, vastgoed en gemeentelijk kostenverhaal, zoals anterieure, erfpacht-, samenwerkings-, (ver)koop- en realisatieovereenkomsten (omschrijf dit duidelijk in het cv);


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 8 jaar als Jurist Grondzaken binnen een gemeentelijke instelling; (60 punten)
5. Uiterlijk beschikbaar vanaf 24 juni voor 28 uur per week. (40 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 juni 2024, vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.