Fraud Blocker Jurist Handhaving - Freelance Opdrachten

Jurist Handhaving


Aanvraagnummer: 3407
Organisatie: Gemeente Soest
Locatie: Soest
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht

Als juridisch medewerker Handhaving Wabo ben jij samen met je 5 collega’s binnen de gemeente het aanspreekpunt op het gebied van handhaving. Je stelt handhavingsbesluiten op, voert gesprekken met interne/externe partijen en belanghebbenden en je stemt af met het cluster Vergunningverlening en de andere partners binnen de gemeente. Verder ben jij verantwoordelijk voor:

  • Adviseren over- en zorgen voor de afwikkeling van het handhavingsproces
  • Uitvoeren van complexe procedures
  • Afhandeling van klachten over handhaving
  • Het behandelen van bezwaar- en beroepschriften bij handhavingsprocedures en
  • Je vertegenwoordigt het bestuur bij de behandeling van bezwaar- en (hoger) beroepsprocedures. Je signaleert risico’s en onderneemt hier wanneer nodig actie op.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in juridische richting;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als juridisch medewerker Wabo handhaving binnen een gemeente.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als juridisch medewerker Wabo handhaving binnen een gemeente (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van bezwaar- en beroepschriften (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met juridische advisering op bestuursrechtelijke handhaving (20 punten).


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt in overleg vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, ma – di – wo – do – vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 27 augustus 2024 vanaf 13:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.