KAM medewerker/coordinator

Logo van reinigingsbedrijf midden nederland met het acroniem "rmn" in blauw met een afbeelding van een gele en blauwe abstracte vorm.

Aanvraagnummer: 2664
Organisatie: RMN (Reinigingsbedrijf Midden Nederland)
Locatie: Reinigingsbedrijf Midden Nederland
Uren per week: 28 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Groningen
Startdatum: 01-08-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-07-2024 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

RMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s in de binnen- en buitendienst bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens. RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:

  • het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
  • het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
  • het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.


Opdracht

  • Samen met de teamleiders vergroot je het veiligheidsbewustzijn in de organisatie;
  • Je bent het aanspreekpunt betreffende de uitvoering van veiligheidsmaatregelen, Arbo verplichtingen en milieuaspecten van het werk,
  • Je verstrekt relevante informatie naar collega’s en indien nodig bewoners.
  • Je registreert veiligheidsincidenten, adviseert leidinggevenden en medewerkers over te nemen maatregelen om herhaling te voorkomen,
  • Je haalt informatie op bij en verstrek informatie aan leidinggevenden over de toepassing van het KAM beleid, veiligheidsbeleid en het KAM managementsysteem;
  • Je signaleert tekortkomingen in de uitvoering van het KAM beleid en adviseert de leidinggevende daarover;
  • Je plant, coördineert en zorgt voor de uitvoering van RI&E, milieu- en veiligheidsinspecties;
  • Je voert interne audits uit en het ondersteunt bij externe audits;
  • Je coördineert de BHV en bewaakt de kwaliteit daarvan;
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies met betrekking tot het verbeteren van de arbeidsomstandigheden
  • Je voert werkplekinspecties uit
  • Je geeft zelf en faciliteert toolbox meetings


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als KAM-medewerker;
2. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
3. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
4. Aantoonbare werkervaring met het beoordelen van vergunning aanvragen.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als KAM-medewerker binnen een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van vergunning aanvragen (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Interne en externe audits (ligt dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Toolbox meetings (zowel geven als maken, ligt dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
9. Aantoonbare MVK diploma (voeg deze toe bij de inschrijving van het cv) (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Geen voorkeur voor dagen, uitoefening functie is op locatie, met name in Soest, Zeist en IJsselstein. Thuiswerken alleen in overleg.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 juli 2024 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 juli 2024 15.00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.