Klantadviseur Burgerzaken

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 1168
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Roelofarendsveen
Uren per week: 18-20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 08-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie

Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht


Ben jij een klantgerichte en servicegerichte Medewerker Burgerzaken en wil jij graag het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van de gemeente Kaag en Braassem zijn? Reageer dan op deze opdracht!

Als Medewerker Burgerzaken speel je een cruciale rol in de afhandeling en uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen. Jij bent het vriendelijke gezicht van onze gemeente en met jouw servicegerichte instelling zorg je ervoor dat onze inwoners met een gerust hart op reis kunnen gaan en veilig de weg op kunnen.

Werkzaamheden:

  • Het afhandelen van aanvragen, van reisdocumenten zoals paspoorten en ID-kaarten (inclusief vluchtelingen- en vreemdelingenpaspoorten)
  • Het afhandelen van aanvragen rijbewijzen en omwisseling buitenlandse rijbewijzen;
  • Het vriendelijk te woord staan van onze inwoners en het verstrekken van informatie.

Vereisten / knock-outcriteria


1. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Beschikbaar op de gevraagde werkdagen en tijden tijdens de komende 3 maanden;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente;
4. Een afgeronde opleiding mbo niveau 4;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)

5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met applicaties Key2Burgerzaken, Portaal Burgerzaken en/of het zaaksysteem Djuma (35 punten);
7. Flexibel inzetbaar op de maandagen mocht het nodig zijn (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals

1.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De werkdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

  • Dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:15 – 12:45;
  • Woensdag van 15:15 – 20:45.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 14 mei 2024, tussen 14:00 en 16:00 uur . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 13 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).