Aanvraagnummer: 4598
Organisatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Locatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Uren per week: 36 uur
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 30-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten: Baarn, Bunschoten en Soest. BBS is ook werkgever van collega's die werken in lokale en sociale teams, die ondersteuning bieden dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn:
- Denken in mogelijkheden,
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
- Professionaliteit,
- Efficiënt werken en
- Gericht op samenwerking.
Opdracht
Als Klantmanager Inkomen maak je deel uit van een team van 23 personen, dat verantwoordelijk is voor Werk & Inkomen voor bijstandsgerechtigden uit Baarn, Bunschoten en Soest. De teams voeren de Participatiewet uit voor zowel doelmatigheid als rechtmatigheid. Als klantmanager Inkomen krijg je taken als:
- Intakegesprekken voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;
- Aanvragen behandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;
- Sparren met collega’s over de aanpak van begeleiding en aanvragen;
- In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
- Samenwerken met partijen, zoals het sociaal team en Vluchtelingenwerk, aan een integrale aanpak;
- Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de Participatiewet als klantmanager Inkomen;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente;
3. Een maximum uurtarief van € 70,- exclusief BTW en inclusief fee Flextender en reis- en verblijfkosten;
4. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Suite (geef aan waar deze werkervaring is opgedaan) (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van brede intakegesprekken binnen het sociaal domein (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand (20 punten);
9. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Kwaliteitsgericht;
- Klantgericht;
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatie.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: 1 dag in de week is toegestaan
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden in overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 1 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 30 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.