Klantmanager Werk

Aanvraagnummer: 14145
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Uitvoeringsorganisatie BBS
Locatie: Soest
Uren per week: 32 per week
Tarief: 70 per uur
Duur van de opdracht: 18 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 x 2 maanden
Sluitingsdatum: 10-07-2025 09:00
LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Uitvoeringsorganisatie BBS mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Uitvoeringsorganisatie BBS. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Uitvoeringsorganisatie BBS merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is.
Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.
Onze kernwaarden zijn:
- Denken in mogelijkheden,
- Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
- Professionaliteit,
- Efficiënt werken en
- Gericht op Samenwerking.
Opdracht
- Je voert intakegesprekken met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;
- Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijk participatie of duurzaam werk volgens de methode Integratief Gedragsmodel (IGM) en Stress-sensitieve Dienstverlening (SSD)
- Je schakelt externe partijen in waar nodig en voert regie op ingekochte trajecten;
- Je rapporteert en maakt beschikkingen in ons klantenregistratiesysteem Suite;
- Je denkt mee met collega’s en in werkgroepen van projecten.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager werk bij een gemeente of gemeenschappelijke regeling;
4. Beschikbaar per uiterlijk 11 augustus 2025 voor 32 uur per week;
5. Detavast constructie: de kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden
6. Maximaal uurtarief van €70, exclusief BTW, inclusief reiskosten woon- werkverkeer, verblijfkosten;
Gunningscriteria
7. Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken; (25 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van de doelgroep van de participatiewet, geef hiervan een aparte toelichting in het cv; (35 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met begeleiding conform IGM (integratief gedragsmodel) en/of SSD (stress-sensitieve dienstverlening), benoem dit duidelijk in het cv; (10 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met suite; (30 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Klantgericht
- Kwaliteitsgericht
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatie
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja, beperkt
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdagmiddag 17 juli 2025 vanaf 14.00 uur of vrijdagmorgen 18 juli 2025 tussen 09.00 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 10 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.