Fraud Blocker Klantmanager Werk & Participatie | Gemeente Hilversum | ZZP

Klantmanager Werk & Participatie

Logo van Hilversum Mediastad, met een blauw schild met een geel propellerachtig symbool en de tekst "Hilversum Mediastad" in blauw en geel.

Aanvraagnummer: 5357
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €0 - €70 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd vanwege risico op schijnzelfstandigheid. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar deze opdracht moet in dienstverband worden uitgevoerd. Geef bij inschrijving aan via welke partij je de opdracht gaat vervullen.

Organisatie We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland. Een groene stad met rijke historie en meer dan 93.000 unieke inwoners. We zijn een toegankelijke en betrouwbare overheid die maatwerk biedt en technologie slim benut. Onze kernwaarden zijn Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het oog op de stad. Werk bij ons zoals je bent, ongeacht achtergrond of afkomst.

Opdracht Als klantmanager ondersteun je inwoners bij het vinden van werk of andere manieren om actief te zijn in de Hilversumse samenleving. Je denkt oplossingsgericht, bent klant- en kwaliteitsgericht, besluitvaardig, flexibel en kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken.

Wat ga je concreet doen?

  • Je doet intakes en onderzoekt geschiktheid voor re-integratietrajecten.
  • Je begeleidt en motiveert kandidaten bij arbeidsmarkttoeleiding of sociale activering.
  • Je stelt een op maat gesneden trajectplan op.
  • Je bewaakt en begeleidt de uitvoering van het trajectplan.
  • Je probeert uitval te voorkomen en stuurt gedrag bij waar nodig.
  • Je legt resultaten vast en bewaakt de kwaliteit van het aanbod.
  • Je biedt nazorg aan inwoners die zijn uitgestroomd naar een baan.

Vereisten/Kock-outcriteria

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als klantmanager Werk & Participatie.
  • Kennis van en ervaring met Suite.
  • Maximum uurtarief van €70,- exclusief BTW.

Competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling en schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Delegeren
  • Luisteren
  • Doorzettingsvermogen
  • Motiveren
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Assertiviteit
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Analyserend vermogen

Functieschaal Deze functie is ingedeeld in schaal 9 volgens de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen Hybride werken is niet mogelijk; werkdagen zijn maandag t/m vrijdag.

Overige informatie

  • Een verklaring omtrent het gedrag (VOG) is verplicht.
  • Reiskosten worden niet vergoed; het uurtarief is inclusief reiskosten.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing voor telefoon en laptop/iPad.

De reactietermijn voor deze aanvraag is tot dinsdag 3 december 2024, 09.00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5357 - Klantmanager Werk & Participatie