Aanvraagnummer: 6340
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 tot 28 uur
Tarief: €80 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 13-01-2025
Optie tot verlenging: 1 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-01-2025 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Opdracht
Als kwaliteitsmedewerker werk je aan het opzetten en implementeren van een kwaliteitsbeheersysteem. Je organiseert kwaliteitscontroles. Hierin werk je nauw samen met de processpecialist, adviseur bedrijfsvoering en het management.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Beschikbaar vanaf 13 januari 2025 voor minimaal 24 uur per week gedurende de gehele opdracht;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4-niveau.
Gunningscriteria
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het implementeren van kwaliteitsmanagement (30 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met procesmanagement- en kwaliteitsmanagementsystemen (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (10 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor-niveau (10 punten);
7. Maximaal uurtarief van €80 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je bent analytisch sterk en weet snel verbetermogelijkheden te signaleren.
- Je bent in staat om mensen in beweging te krijgen om de kwaliteitsnormen van onze processen na te leven.
- Je bent een teamplayer en werkt graag samen met mensen uit verschillende werkvelden binnen het fysieke domein.
Beoordelingssystematiek
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 9 januari 2025 tussen 09:00 uur en 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).