Fraud Blocker Kwaliteitsmedewerker KCC | Gemeente Gooise Meren | ZZP

Kwaliteitsmedewerker KCC

Tekstlogo met de tekst "gm gooisemeren" in kleine letters, gestileerd in een paars verloopkleurenschema.

Aanvraagnummer: 4003
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 24 uur
Tarief: €90 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 7-10-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega's.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een kwaliteitsmedewerker voor de Frontoffice. Deze kwaliteitsmedewerker gaat zich bezighouden met het maken van een kwaliteitsplan KCC, het analyseren van output uit de dashboards, klanttevredenheidsonderzoeken en het oppakken van verbeterpunten uit de analyse. Daarnaast is coaching van medewerkers op kwaliteit en resultaat onderdeel van de taak. 

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring bij een Klanten Contact Centrum;
2. Een maximum uurtarief van €90,-exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau4;
4. Beschikbaar vanaf 7 oktober 2024.

Gunningscriteria
5.Antoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten); 
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker KCC  bij een gemeente (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een kwaliteitsplan KCC (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
8. Beschikbaar per 7 oktober 2024 voor 24 uur per week (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. 

Competenties

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je hebt ervaring met kwaliteitsmonitoring en kennis van kwaliteitsnormen.
  • Je hebt oog voor detail, analytisch vermogen en empathie
  • Je hebt organisatorische vaardigheden 
  • Je hebt procesmatig ingesteld
  • Je hebt enige kennis van werking software telefoonapplicaties
  • Je bent in staat om geconcentreerd gesprekken terug te luisteren en constructief feed back te geven

Benodigd aantal professionals 1. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: 3 dagen maakt niet uit welke in overleg, ma - di - wo - do - vr

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 40. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen uiterlijk op dinsdag 1 oktober 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

Overige informatie 
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.

  1. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld én ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
  2. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
  3. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkwverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is. 
  4. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculptatie als gesteld in de wijziging leidraag invordering nr. BLKB2023/1062M.ind

U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.

  1. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. Ipad. 
  2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi). 

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 27 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.