Aanvraagnummer: 6391
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 36 uur uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 14-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Over de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ)
Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.
Opdracht
Als kwaliteitsmedewerker coach en begeleid je de medewerkers van de Uitkerings- en Debiteurenadministratie.
- Je voert casusbesprekingen en caseload- en workloadgesprekken
- Je bent sparringpartner en beslissingsbevoegde bij lastige casussen
- Je beheert de processen die de administraties uitvoeren
- Je identificeert en stelt risico’s vast in processen aan de hand van signalen van medewerkers, controles en data
- Je coördineert werkzaamheden en je denkt mee in (beleids)ontwikkelingen
- Je voert kwaliteitscontroles uit aan de hand van lijstwerk en het KIC systeem. Daarnaast verricht je kwalitatief en kwantitatief onderzoek en stelt rapportages op
- Je draagt bij aan het implementeren van nieuwe wet- en regelgeving, werkprocessen en werkafspraken
- Je werkt nauw samen met de collega’s van de administraties, teamleider, regisseurs, collega kwaliteitsmedewerkers en functioneel beheerders
Vereisten
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad); de werkplekken van de gemeente Leidschendam-Voorburg zijn voorzien van USB-C (Thunderbolt) docking beeldschermen.
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker bij een gemeentelijke organisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met de Uitkerings- en Debiteurenadministratie inclusief, Verhaal en Beslaglegging;
5. Aantoonbare werkervaring met Suite van Centric en met het inrichten van administratieve processen, benoem waar dit is opgedaan;
Gunningscriteria
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een Uitkerings- én Debiteurenadministratie van een gemeentelijke organisatie (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
8. Minimaal 2 jaar werkervaring met Suite van Centric en met het inrichten van administratieve processen, benoem waar dit is opgedaan (20 punten);
9. Aantoonbare kennis van wet- en regelgeving op het gebied van Werk en Inkomen, de Participatiewet en de uitvoering hiervan (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Je bent sterk in coachen en toetsen en weet hoe je mensen op een overtuigende manier kan adviseren.
- Verantwoordelijkheid
- Analytisch vermogen
- Oordeelsvorming
- Klantgerichtheid
- Kwaliteitsgerichtheid
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 januari 2025 van 14.00 uur tot 17.00 uur en op vrijdag 17 januari 2025 van 9.00 tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 14 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.