Fraud Blocker Leveranciers- en contractmanager ICT | Freelance Opdracht

Leveranciers- en contractmanager ICT

Logo van "ONS Shared Service Centrum" met tekst in blauw en een gestileerde "O" die de letters gedeeltelijk omsluit.

Aanvraagnummer: 5475
Organisatie: Shared Sevice Centre ONS
Locatie: Zwolle
Uren per week: 24-32 uur uur
Tarief: €0 - €115 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 10-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Wij zijn Ons. Wij leveren de beste bedrijfsvoeringsoplossingen aan overheidsorganisaties in de regio Zwolle. Door operationele taken zoals ICT, Inkoop & Contractmanagement en HR over te nemen met onze expertise, creëren we meer ruimte voor overheden in de regio Zwolle. Dit doen we voor gemeenten zoals Zwolle, Kampen, Dalfsen, Westerveld, Zwartewaterland, Ommen en provincie Overijssel. Op die manier kunnen zij zich focussen op goede dienstverlening voor de samenleving. Onze thuisbasis is het mooie provinciehuis in Zwolle, een plek waar veel betrokken mensen samenkomen en werken. Zwolle is een groeiende en bloeiende regio!

Opdracht
Ons team Inkoop & Contractmanagement is in ontwikkeling en blijft groeien. Het team bestaat uit contract- en leveranciersmanagers, variërend van junior tot senior. Samenwerking en meedenken zijn voor ons vanzelfsprekend. Door onze betrokkenheid bij gebruikersverenigingen van gemeentelijke applicaties, deelname aan de Vakgroep Strategisch Leveranciersmanagement VNG en ondersteuning aan overkoepelende provinciale contracten, dragen we bij aan een betrouwbare en beheersbare ICT.

Samen met andere contract- en leveranciersmanagers ben je verantwoordelijk voor de ICT-contracten van Ons en onze partners. In deze functie:

  • Klant- en leveranciersrelaties beheren en optimaliseren: Je bent verantwoordelijk voor 'jouw' ICT-leveranciers en bespreekt de financiële en contractuele aspecten van de dienstverlening.
  • Monitoren en verbeteren van contractprestaties: Je evalueert de effectiviteit van contracten, stelt verbeteringen voor en implementeert ze om onze dienstverlening te verbeteren.
  • Adviseren bij aanbestedingen: Je geeft deskundig advies bij (Europese) aanbestedingen en helpt toekomstige contracten en samenwerkingen vorm te geven.
  • Deelname aan expertteams: Je bent onderdeel van expertteams in (Europese) aanbestedingen.
  • Je werkt nauw samen met collega's van ICT Operations en ICT Regie bij het inrichten van contracten volgens de vastgestelde procedures.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 25 jaar als leveranciers- en contractmanager ICT.
2. Aantoonbaar afgeronde opleidingen NEVI 1 of CATS CM.
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met contractmanagement op het gebied van ICT binnen een overheidsorganisatie.
4. Uurtarief maximaal € 115,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.

Gunningscriteria
5. Minimaal 15 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 25 jaar als leveranciers- en contractmanager ICT (30 punten).
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met contractmanagement binnen een overheidsorganisatie (25 punten).
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met GIBIT-contractvoorwaarden (20 punten).
8. Aantoonbaar afgeronde opleidingen NEVI 2 (15 punten).
9. Beschikbaar uiterlijk maandag 6 januari 2024 voor minimaal 32 uur (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties

  • Je hebt een scherp analytisch vermogen en neemt graag initiatief.
  • Je bouwt actief aan relaties binnen en buiten de organisatie en neemt zelfstandig leiding in projecten.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je ziet kansen waar anderen obstakels zien en weet draagvlak te creëren.
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.
  • Uitstekende onderhandelingsvaardigheden: Je streeft naar maximale resultaten zonder de relatie onder druk te zetten.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Hybride werken is mogelijk.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag op kantoor, met bereidheid om zowel bij SSC Ons als partners op locatie te werken.

Planning
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 13 december 2024 tussen 09:00 en 11:00 uur of maandag 16 december 2024 tussen 13:00 en 15:00 uur. Kandidaten die worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk donderdag 12 december 2024 bericht. Andere kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • De opdrachtgever vraagt om een integriteitsverklaring.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het Handelsregister als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Reactietermijn
Deze opdracht staat open tot dinsdag 10 december 2024, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5475 - Leveranciers- en contractmanager ICT