Fraud Blocker Locatiemanager | Gemeente Berkelland | Freelance Opdrachten

Locatiemanager

Logo van Gemeente Berkelland met gestileerde oranje boog boven het woord "Berkelland" met links "gemeente" in kleinere letters.

Aanvraagnummer: 6884
Organisatie: Gemeente Berkelland
Locatie: Borculo
Uren per week: 24 - 32 uur
Tarief: €92,50 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 06-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op: Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
Het team

Je komt te werken binnen een dynamisch werkveld waar nieuwe zaken op je pad komen. Het is hard werken, snel schakelen en kunnen omgaan met onverwachte gebeurtenissen. Vind je dit leuk en spreekt de combinatie van zaken regelen en het contact met mensen je aan? Dit vind je in team Oekraïne. Een team dat op dit moment bestaat uit 14 mensen: een project-/teammanager, een locatiemanager, twee casusregisseurs en 10 medewerkers met ondersteunende taken.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van, op dit moment, acht opvanglocaties voor ontheemden uit Oekraïne. Dit doe je samen met één andere locatiemanager en met de rest van de collega’s van team Oekraïne.

  • Je zorgt voor een juiste uitvoering van de dagelijkse gang van zaken op de opvanglocaties (locatiemanagement);
  • Je zorgt voor het opstarten en managen van (nieuwe) opvanglocaties;
  • Het ontwikkelen, evalueren en actualiseren van een beheerplan en het toezien op de naleving van huisregels op de opvanglocaties;
  • Het signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen voor de korte en lange termijn;
  • Het inplannen en toezien op de uitvoering van ingehuurde diensten (o.a. beveiligers);
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor en hebt contacten met interne en externe stakeholders;
  • Je zorgt voor het begeleiden en oplossen van escalaties, conflicten en casuïstiek zonder bestaand(e) proces of oplossing;
  • Het adviseren van de projectmanager/teamleider over uitvoeringsaangelegenheden (vanuit signalen en knelpunten in de praktijk);
  • Je bent aandachtsfunctionaris op één (of meerdere) van de, locatie-overschrijdende taakvelden onderwijs, zorg, veiligheid of werk/inkomen, dan wel andere bijkomende taken die bijdragen aan de doelen van Team Oekraïne.

Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 maart 2025, voor minimaal 24 uur per week gedurende de hele opdracht;
3. Een maximum uurtarief van € 92,50 exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en fee Flextender;
4. Aantoonbare werkervaring met ontheemden uit Oekraïne;
5. Verplichte werkdagen: maandag, donderdag, vrijdag (een eventuele  4e dag in overleg);
6. Kandidaat is bereid om piketdiensten te draaien.

Gunningscriteria
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met ontheemden uit Oekraïne (20 punten);
8. Aantoonbare kennis over wet- en regelgeving met betrekking tot nieuwkomers en migratie in brede zin (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring als locatiemanager van een opvanglocatie (30 punten);
10. Woonachtig in een straal van 50 kilometer van de gemeente Berkelland (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Je bent sterk in regelen, organiseren en structuur aanbrengen;
- Je bent daadkrachtig, stressbestendig en een teamplayer;
- Je communiceert helder en tijdig;
- Er doen zich soms onverwachte situaties voor; het is belangrijk dat je het leuk vindt om hier creatieve oplossingen voor te vinden en dat je snel kan schakelen in de praktijk;
- Je bent oplossingsgericht en bewaart het overzicht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, do, vr en piket.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 13 februari 2025, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 6 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

6884 - Locatiemanager