Aanvraagnummer: 5027
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Uren per week: 24 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 19-11-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar een zzp’er toe, is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar dienen in dienst te gaan om de opdracht uit te voeren. De inschrijver dient expliciet aan te geven via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen.
Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega's aan de beste dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Afdeling
Werken voor Stadsbeheer is werken voor een van de meest diverse afdelingen binnen de gemeente. Hier verander je op een creatieve, veilige en duurzame manier de buitenruimte. We steken de handen uit de mouwen om een omgewaaide boom weg te halen, analyseren verkeersdata en werken aan projecten waarbij we de omgeving veranderen. Kortom, een afdeling vol daadkracht en dynamiek.
Opdracht
Ben jij een georganiseerde en praktische magazijnbeheerder met oog voor detail? Heb je affiniteit met stadsbeheer en werk je graag binnen een gemeente aan het goed functioneren van de openbare ruimte? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als magazijnbeheerder bij de afdeling Stadsbeheer van de gemeente Leidschendam-Voorburg ben jij verantwoordelijk voor het beheer van onze magazijnvoorraden. Je zorgt ervoor dat alle materialen en gereedschappen die nodig zijn voor het onderhoud en beheer van de openbare ruimte op orde zijn. Dit betekent dat je nauwkeurig voorraadniveaus bijhoudt, bestellingen plaatst en de uitgifte van materialen coördineert. Je bent sterk in je communicatie met diverse teams en leveranciers om ervoor te zorgen dat onze stadsbeheerprojecten soepel verlopen.
Wat ga je doen?
- Beheren van de magazijnvoorraden (materialen, gereedschappen, onderdelen);
- Voorraadniveaus monitoren en tijdig bestellingen plaatsen;
- Ontvangen, controleren en opslaan van goederen;
- Uitgifte van materialen aan medewerkers coördineren;
- Met collega's zorgen voor een goed georganiseerd magazijn;
- Zorgen voor een nette en veilige werkomgeving;
- Administratieve taken rondom voorraadbeheer en inkoop verzorgen en facturatie (systeem ERPx).
Vereisten / Knock-outcriteria
1. In bezit van een rijbewijs B;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als magazijnbeheerder;
3. Minimaal een afgeronde mbo3-opleiding in de richting van logistiek.
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als magazijnbeheerder (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met ERPx, benoem waar deze is opgedaan (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring als magazijnbeheerder bij een gemeente (15 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met de volgende onderdelen (20 punten);
a. Heftrucks, aanhangers en buitendienstapparatuur (10 punten);
b. Wagenparkbeheer (10 punten);
c. Ervaring met beide punten (20 punten);
d. Geen ervaring met deze punten (0 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Verantwoordelijkheid;
- Zelfstandigheid;
- Conflicthantering;
- Klantgerichtheid;
- Kwaliteitsgerichtheid.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal maandag, dinsdag, vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 21 november 2024 tussen 10:30 uur en 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 20 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of iPad.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 19 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.