Management Assistant – Market Sales & COO

Aanvraagnummer: 11010
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht, Croeselaan
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: 52 per uur
Duur van de opdracht: 7 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-06-2025
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 20-05-2025 08:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
• Aanvraag is niet geschikt voor ZZP;
• Aanleiding aanvraag: Vervanging gezocht voor een sabatical verlof;
• Startdatum: eind mei/begin juni (eerder starten is bespreekbaar);
• Einddatum: 31 december 2025;
• 7 maanden met optie tot verlenging;
• Uren: 32-36 uur;
• Locatie: Utrecht (Croeselaan) waarbij er 2 verplichte kantoordagen zijn. Voorkeur ma en do maar is bespreekbaar.
Als Management Assistant voor Markets Sales and COO draag je bij door met je zelfverzekerde en open persoonlijkheid de optimale administratieve en organisatorische ondersteuning te bieden. Je bent gedreven in het zo efficiënt mogelijk organiseren van de dag, plannen, coördineren en zorgen voor adequate opvolging. Door je betrokkenheid, ervaring en kennis kun je -ondanks de werkdruk- je eigen agenda beheren, prioriteiten stellen en zelfstandig werken. Je kunt anticiperen op te nemen acties en proactieve ondersteuning bieden bij kwesties/onderwerpen die verbetering behoeven.
Daarnaast vind je het leuk om in een team te werken waarin je met elkaar kunt bouwen aan goede support voor Markets. Je wordt onderdeel van het Markets Business Management & Support team (BM&S), wat onder Markets COO valt. Het team bestaat uit 5 Management Assistenten, 5 Business Managers en een Finance Manager.
Je werkt minimaal 2 dagen per week op kantoor Utrecht, samen met je directe team. Je rapporteert aan het hoofd van het Markets BM&S team.
Verantwoordelijkheden:
• Beheer van agenda van twee Markets Global Heads (Sales en COO);
• Ondersteuning bij IT/HR/Organisatorische/Facilitaire activiteiten voor de specifieke afdelingen Sales en COO;
• Plannen/voorbereiden van vergaderingen van het senior management.
Must haves:
• HBO werk en denkniveau;
• Je bent een team player pur sang;
• Uitstekende organisatorische en interpersoonlijke communicatieve vaardigheden;
• Een hands-on en ondernemende mentaliteit;
• Goed en comfortabel spreken en vooral schrijven in Engels.
Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.
Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Rabobank cao;
• Onder de veranderde wet- en regelgeving leent deze opdracht zich helaas niet voor het inzetten van een ZZP-er. Bij vragen en/of onduidelijkheden lichten wij dit uiteraard graag toe;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
•