Fraud Blocker Management Assistent | Omgevingsdienst Rivierenland | ZZP

Management Assistent

Logo van Omgevingsdienst Rivierenland met een gestileerde rivier- en landafbeelding in blauw, groen en bruin, naast de naam van de organisatie in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 7732
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Omgevingsdienst Rivierenland
Locatie: Tiel
Uren per week: 24 - 32 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 21-03-2025 17:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot uiterlijk 1 oktober 2025


Verantwoordelijkheden

De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot 1 oktober 2025

  • Je bent -samen met je collega- verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de directie en teammanagers.
  • Je ondersteunt de directie en teammanagers (totaal 12 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. Voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek bij diverse werkzaamheden.
  • Je verzorgt de notulen van diverse overlegvergaderingen, zoals MT, Teamoverleggen en OV-vergaderingen.
  • Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

Je opdrachtgever is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i. van Omgevingsdienst Rivierenland


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april ) tot 1-10-2025) voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Niveau opleiding (MBO 4 - diploma behaald)

3 jaar werkervaring op het gebied van managementondersteuning op het niveau van MT en DT

Uitstekende kennis van Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Teams

Voor deze opdracht geldt Schaal 7 (CAO SGO).

Kennis van iBabs is een pré


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 35 %
Gewicht van kwaliteit : 65 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

34 %

3 jaar werkervaring in soortgelijke functie

33 %

MBO-4 diploma in voor de functie relevantie richting

33 %

Ervaren in werken met Microsoft


Gunningscriterium Prijs

Geen limieten

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Wie je bent en wat je in huis hebt

Je bent…

  • een zelfstandige, initiatiefrijke managementassistent met gevoel voor kwaliteit en je kunt goed overzicht bewaren.
  • goed in prioriteiten stellen en in staat je werk efficiënt te plannen.
  • in staat om op verschillende niveaus en met een grote diversiteit aan mensen te communiceren. Je maakt makkelijk contact, bent proactief, zelfsturend en beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen.
  • tijdens ziekte of afwezigheid van je collega flexibel inzetbaar.
  • Je bent resultaat- en klantgericht, accuraat en proactief.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op  (vooralsnog) 31 maart 2025  Gelieve hier rekening mee te houden.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!