Management Assistent Directie – Management Assistent AFC Operations

Het logo toont de tekst "de volksbank" in kleine blauwe letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 12973
Contractvorm: Detachering
Organisatie: de Volksbank
Locatie: Utrecht, Croeselaan 1
Uren per week: 36 per week
Tarief: 65 per uur
Duur van de opdracht: 0,5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.S.M.
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 18-06-2025 14:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Details:
· Door het groot verwachtte aanbod voor deze rol zullen wij afgewezen kandidaten niet voorzien van een inhoudelijke terugkoppeling;
· Graag de contactgegevens van de kandidaat en van jullie als partij uit het CV halen, mocht het CV toch contactgegevens bevatten, dan zullen wij de kandidaat niet aanbieden bij de klant;
· Het is voor de leverancier NIET toegestaan om rechtstreeks contact op te nemen met De Volksbank. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, volgt er één waarschuwing en bij herhaling wordt de leverancier uitgesloten van aanvragen van De Volksbank;
· Reistijd van een kandidaat mag niet langer zijn dan 60 minuten;
· Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Biedt dus z.s.m. een geschikte kandidaat aan;
· Leveranciers mogen slechts 2 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen.
· ZZP; NEE.
· 36 uur per week.

Bij de Volksbank in Utrecht zijn we op zoek naar een ervaren, daadkrachtige managementassistent die energie krijgt van dynamiek, snel schakelen en het ontzorgen van een directieteam. In deze functie ben je de rechterhand van de Directeur Anti Financial Crime (AFC) Operations en ondersteun je tevens de vier domeinleads binnen de afdeling. Je vervult een centrale rol in een veeleisende en projectmatige omgeving waar geen dag hetzelfde is.

Jouw rol: meer dan ondersteuning:
Als managementassistent binnen AFC Operations zorg jij ervoor dat de directeur en het LT zich kunnen richten op hun kerntaken. Jij houdt het overzicht, brengt structuur aan en zorgt dat alles op rolletjes loopt – vaak nog vóórdat iemand anders het signaleert. Je bent een betrouwbare schakel, weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden en begrijpt welke informatie wanneer van belang is. Daarbij ben je zichtbaar en benaderbaar binnen de organisatie: een vraagbaak, verbinder en organisator in één.

Je beheert complexe agenda’s en weet moeiteloos te anticiperen op veranderende prioriteiten. Je organiseert en bereidt het wekelijkse LT-overleg voor, zorgt dat facturen en orders correct verwerkt worden, en hebt nauw contact met interne en externe stakeholders. Je speelt een actieve rol in het onboardingproces van nieuwe collega’s en bent mede verantwoordelijk voor de organisatie van afdelingsbijeenkomsten en interne events. Ook neem je graag zelf het initiatief om processen te verbeteren en ondersteuning efficiënter in te richten.

Hier kom je werken:
AFC I&CR0 bestaat uit ongeveer 300 collega’s die zich dagelijks inzetten om financiële criminaliteit tegen te gaan. We zijn verantwoordelijk voor de uitvoering van herstelprogramma’s rondom Know Your Customer (KYC), en specifiek daarin klantdataherstel en klantheracceptatie. Onze missie luidt: “Wij kennen onze klanten én hun risico’s en vervullen onze rol als poortwachter op een effectieve en efficiënte manier.” De afdeling is volop in beweging en speelt een belangrijke rol in de maatschappelijke opgave van de bank. Dat vraagt om flexibiliteit, daadkracht en samenwerking – ook van jou.

Jouw kwaliteiten:
Je bent een ervaren management assistent met natuurlijk organisatorisch talent en het vermogen om te functioneren in een omgeving waar tempo en complexiteit samenkomen. Je schakelt snel, weet wat prioriteit heeft en begrijpt dat je rol verder gaat dan alleen praktische ondersteuning: je bent een proactieve sparringpartner en een verlengstuk van de directeur. In je manier van werken ben je zowel zelfstandig in staat om je werk te organiseren en uit te voeren, en werk je naadloos samen met het PMO-team binnen AFC I&CR en – onder meer – de andere management assistenten binnen het CFCO domein.

Daarnaast beschik je over:
· Minimaal MBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde secretariële opleiding

· Minimaal 5 jaar ervaring als managementassistent in een complexe organisatie

· Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van het Engels

· Ervaring met Outlook en MS Office, en bij voorkeur met SharePoint

· Sterk ontwikkelde communicatieve en organisatorische vaardigheden

· Een goed gevoel voor verhoudingen, organisatiesensitiviteit en discretie

Aanvullende informatie:
· Er wordt hybride gewerkt;
· Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Volksbank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Volksbank cao;
· Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
· Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
· De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
· Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
·