Management Assistent – Risk Management

Logo van ASN Bank met het woord "asn bank" in kleine letters en een gestileerde rode eekhoorn tussen "asn" en "bank".

Aanvraagnummer: 14427
Contractvorm: Detachering
Organisatie: ASN Bank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: 65 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 07-07-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 10-07-2025 10:00

LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


LET OP:
- Graag de contactgegevens van de kandidaat en van jullie als partij uit het CV halen, mocht het CV toch contactgegevens bevatten, dan zullen wij de kandidaat niet aanbieden bij de klant;
- Het is voor de leverancier NIET toegestaan om rechtstreeks contact op te nemen met De Volksbank. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven, volgt er één waarschuwing en bij herhaling wordt de leverancier uitgesloten van aanvragen van De Volksbank;
- Reistijd van een kandidaat mag niet langer zijn dan 60 minuten;
- Het is niet toegestaan om boven het max tarief aan te bieden, kandidaten die boven het max tarief aangeboden worden zullen wij moeten afwijzen;
- Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Biedt dus zsm een geschikte kandidaat aan;
- Leveranciers mogen slechts 2 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen.

Over ASN
De Volksbank met haar bankmerken SNS, ASN Bank, BLG Wonen en RegioBank gaan verder onder één naam: ASN Bank. Zo spelen we sneller in op veranderingen en bouwen we aan een wendbare en toekomstgerichte bank. Een bank die toegankelijk is en zich inzet voor onze klanten én de samenleving.

Werk jij graag samen met 2 andere Management Assistants om het hele Risk domein verder te brengen? Bloei jij op in een dynamische, internationale omgeving waarin verandering, tempo en zelfstandigheid centraal staan en waar jouw talent als duizendpoot tot zijn recht komt? Benut je talent volop als Management Assistant bij ASN Bank in Utrecht.

Wat ga je doen?
Als Management Assistent binnen ons nieuwe Risk domein ben je de secretariële, organisatorische en administratieve steun en toeverlaat voor de Directors. Dankzij jou kunnen zij hun eigen activiteiten effectief en efficiënt uitvoeren. Daarnaast ben je de vraagbaak voor de collega’s op de afdeling en neem je actief de lead bij de verschillende te organiseren bijeenkomsten binnen Risk.

Als Management Assistent Risk werk je samen met 2 andere Management Assistents om het hele Risk domein verder te brengen. Je speelt een proactieve rol in het managen van het werk van de Directors en de verdeling en samenwerking met de andere Assistents. Jij bent die Management Assistant die alles scherp in de gaten heeft en al actie onderneemt voordat de vraag gesteld wordt. Jij houdt overzicht en stelt en bewaakt deadlines, onder andere voor de aanlevering van stukken voor o.a. ExCo-vergaderingen en andere bijdrages namens het Risk domein.

Jouw verantwoordelijkheden:
- Effectief ondersteunen van de Directors binnen het Risk domein in hun werkzaamheden;
- Fungeren als centrale vraagbaak en aanspreekpunt voor de afdeling;
- Agenda- en mailboxbeheer;
- Coördineren en organiseren van diverse bijeenkomsten en evenementen;
- Verzorgen van administratieve processen m.b.t. in-, uit- en doorstroom van medewerkers en het coördineren van het werving- en selectieproces.

Hier kom je werken
Je werkt in een flexibel team van 3 Management Assistants om samen het hele Risk domein een stap verder te brengen en je vervangt elkaar tijdens afwezigheid. Werken op woensdag en vrijdag is daarom ook een pré. We zijn open-minded, gemakkelijk benaderbaar en laten iedereen in zijn waarde. We houden ervan als iemand initiatief neemt en nieuwe ideeën inbrengt.

Wat breng jij mee?
Je bent graag met tien dingen tegelijk bezig en daarbij ben je faciliterend, in staat om feedback te geven, enthousiast, proactief en flexibel. Het overzicht bewaren? Dat kun jij als de beste. Doordat je inzicht hebt in wat er speelt binnen de afdeling, weet je op elk moment exact welke zaken prioriteit hebben. Je bent oplossingsgericht, durft knopen door te hakken en durft nee te zeggen wanneer nodig. Jouw uitstekende analytische vaardigheden en innovatieve denkvermogen zorgen ervoor dat je voortdurend efficiëntere manieren vindt om de werkzaamheden binnen het team te stroomlijnen. Als natuurlijke verbinder geniet je bovendien van de omgang met diverse mensen op verschillende niveaus, zowel lokaal als internationaal.

Verder heb je:
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring binnen een grotere, complexe organisatie;
- Ervaring met processen rondom Human Resources;
- Ervaring met bancaire processen of risk (pré);
- Kennis van MS (Teams), office-applicaties en SharePoint;
- Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
- Bereidheid om 36 uur en op woensdag en vrijdag (pré) te werken.

Aanvullende informatie:
- Er wordt hybride gewerkt;
- Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Volksbank) cao. Deze inzet valt in schaal 6 van de Volksbank cao;
- Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
- Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
- De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;
- Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
-

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!