Fraud Blocker Managementondersteuner - Freelance Opdrachten

Managementondersteuner

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 3242
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 24 per week
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 2 september, uiterlijk medio september 2024
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 14-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Je gaat aan de slag voor de afdeling Bedrijfsvoering (BV) en Interne Dienstverlening (IDV). De afdelingen BV en IDV bestaan uit 6 teams.

  • Team Inkoop & Juridische Zaken;
  • Team financiën;
  • Team P &O
  • Team Communicatie & KCC;
  • Team Informatievoorziening & Automatisering;
  • Team Bode & Facilitair.

Je overlegt en werkt samen met managementondersteuners van de andere afdelingen.


Opdracht

Als managementondersteuner is geen dag hetzelfde. Je ontzorgt je afdelingshoofden en teamleiders. Dit betekent dat je hen secretariële en administratieve ondersteuning biedt (agendabeheer, notuleren, voorbereiden van overleggen, het organiseren van bijeenkomsten, etc.), managementinformatie opstelt en diverse praktische zaken regelt. Maar je bent ook een vraagbaak voor andere medewerkers op de afdeling en zorgt dat nieuwe collega’s zich snel thuis voelen. Tevens verzorg je enkele P&O-taken voor de afdeling, zoals de verzuimregistratie en de correspondentie met sollicitanten. Zo ben je de spil op de afdeling en onmisbaar voor het management.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
4. Beschikbaar 4x 6 uur (per dag) of 5x 5 uur op locatie;
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als managementondersteuner (bij een overheidsorganisatie);
6. Aantoonbare werkervaring met het hele MS 365 pakket en agendabeheer in de afgelopen 3 jaar, benoem waar dit is opgedaan;


Gunningscriteria (weging)

7. Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding in de richting van secretarieel of administratie (25 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als managementondersteuner bij een gemeente (35 punten);
9. Een maximaal uurtarief van € 70,- excl. BTW en inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender (15 punten);
10. Beschikbaar per 2 september 2024 voor 24 uur per week (15 punten);
11. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatiebrief toegeschreven op de functie (max 1 a4 op een aparte pagina) (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar ons oordeel het beste voldoet aan het gevraagde profiel in de marktplaatsuitvraag. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De gemeente Pijnacker-Nootdorp behoudt zich het recht de opdracht niet te gunnen.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 . Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 15 augustus 2024 van 11.00 uur tot 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 14 augustus 2024 in de loop van de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.