Managementondersteuner

Logo van de gemeente Pijnacker-nootdorp, met in elkaar verweven blauwe linten die een gestileerde 'p' en 'n' vormen naast de naam in blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 8171
Organisatie: Gemeente Pijnacker-Nootdorp
Locatie: Pijnacker-Nootdorp
Uren per week: 36 per week
Tarief: 70 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 27-03-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
.fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }  


Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Pijnacker-Nootdorp mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Pijnacker-Nootdorp. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Je gaat aan de slag voor het domein Bedrijfsvoering & Dienstverlening. Het domein bestaat uit 7 teams en een stafbureau:

  • Team Bedrijfsbureau;
  • Team financiën;
  • Team HRM;
  • Team Communicatie, Woordvoering & Burgerparticpatie;
  • Team ICT en Informatievoorziening;
  • Team Facilitaire zaken en Huisvesting;
  • Team Publiekszaken;

Je overlegt en werkt samen met managementondersteuners van de andere domeinen.    

Opdracht
Als managementondersteuner is geen dag hetzelfde. Je ontzorgt je directeur en teamleiders. Dit betekent dat je hen secretariële en administratieve ondersteuning biedt (agendabeheer, notuleren, voorbereiden van overleggen, het organiseren van bijeenkomsten, etc.), managementinformatie opstelt en diverse praktische zaken regelt. Maar je bent ook een vraagbaak voor andere medewerkers binnen het domein en zorgt dat nieuwe collega’s zich snel thuis voelen. Tevens verzorg je enkele P&O-taken voor de afdeling, zoals de verzuimregistratie en de correspondentie met sollicitanten. Zo ben je de spil op de afdeling en onmisbaar voor het management.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
3. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. De kandidaat maakt bij de start van de opdracht zijn/haar telefoonnummer bekend;
4. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
5. Aantoonbare werkervaring met het hele MS 365 pakket en agendabeheer in de afgelopen 3 jaar, benoem waar dit is opgedaan;
6. Beschikbaar op de werkdagen maandag, dinsdag en vrijdag;

Gunningscriteria (weging)
7. Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding in de richting van secretarieel of administratie (15 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als managementondersteuner bij een gemeente (35 punten);
9. Een maximaal uurtarief van €70,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon-werk verkeer (15 punten);
10. Beschikbaar per 7 april 2025 voor 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingen (20 punten);
11. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met notuleren, benoem duidelijk waar dit is opgedaan (5 punten);
12. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties
- Proactief;
- Flexibel;
- Open en enthousiast karakter;
- Teamplayer;
- Dienstverlenende instelling / verbinder binnen en buiten de organisatie;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Accuraat;
- Weet met tact om te gaan met gevoelige informatie;
- Digitaal vaardig, zodat je snel de weg weet te vinden in voor jou nieuwe applicaties;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 1 april 2025 van 10:30 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op vrijdag 28 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 27 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.