Aanvraagnummer: 1180
Organisatie: Gemeente Landsmeer
Locatie: Landsmeer
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 13-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Opdracht
Ben jij een initiatiefrijke, verbindende en resultaatgerichte leidinggevende met een brede ervaring in bedrijfsvoering? Schakel je gemakkelijk, houd je overzicht en ben je politiek- bestuurlijk sensitief? En werk je graag in een organisatie waar de lijnen kort zijn en je invloed groot? Dan is Landsmeer op zoek naar jou!
Als Manager Bedrijfsvoering ben je verantwoordelijk voor de efficiënte inrichting en organisatie van de bedrijfsvoering. Dit team bestaat uit 33 medewerkers die werken binnen Financiën, Personeel en Organisatie, Communicatie, Juridische Zaken, Inkoop, ICT, DIV/archivering, Geo, informatiemanagement en informatiebeheer, gebouwenbeheer en de bodes. De afdeling financiën vormt een cruciaal onderdeel van jouw werkzaamheden waarvoor relevante kennis en ervaring noodzakelijk is. Op het werkterrein van ICT/DIV/Archivering/Geo/Informatiebeheer- en management en de bodes kun je terugvallen op een coördinator die daar de dagelijkse gang van zaken regelt. Jij vormt samen met de gemeentesecretaris/algemeen directeur en drie teamleiders het managementteam van onze organisatie. Als lid van het MT handel je vanuit het bredere organisatieperspectief en ben je ook inzetbaar op organisatievraagstukken.
Je bent verantwoordelijk voor de interne dienstverlening en je weet op inspirerende wijze de medewerkers van het team aan te sturen en mee te nemen in de ontwikkeling van het team Bedrijfsvoering naar enerzijds een faciliterend team richting de lijn en anderzijds een adviserend team richting de directie en het bestuur. Als manager ben je in staat om situationeel leiding te geven en word je enthousiast van het door-ontwikkelen van het team. Integraliteit, coaching, samenwerking en borging zijn hierbij belangrijke sleutelbegrippen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als manager bedrijfsvoering binnen de lokale overheid;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentefinanciën in de afgelopen 3 jaar (Administratie en gehele Planning & Control Cyclus);
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2024 voor 36 uur per week; (20 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als manager bedrijfsvoering binnen de lokale overheid; (30 punten);
5. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; (15 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentefinanciën (Administratie en gehele Planning & Control Cyclus); (35 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 mei 2024 van 14.00 uur tot 16.30 uur via MS TEAMS. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Kandidaat kan pas starten als het VOG is aangeleverd bij de opdrachtgever.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).