Aanvraagnummer: 7317
Organisatie: Vervoerregio Amsterdam
Locatie: Amsterdam
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: ā¬138 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzpāer toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzpāer uit te voeren. Zzpāers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzpāer gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het āopmerkingenā veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Organisatie
Werken bij de Vervoerregio Amsterdam betekent hƩt verschil kunnen maken bij een expertorganisatie voor mobiliteitsopgaven. Bij alles wat we doen, werken wij aan een bereikbare regio voor de mensen die hier wonen, werken, leren en recreƫren. Nu en in de toekomst. Dat vraagt om verantwoorde keuzes die voor de mens, onze omgeving en de planeet het beste zijn.
Meer dan ooit moeten we in deze drukste regio van het land zorgen voor schone en gezonde vervoersopties die passen bij de verschillende gebieden. Dat is nodig om ervoor te zorgen dat al onze inwoners en bezoekers hun bestemming kunnen bereiken. Daarom werken we, samen met onze veertien gemeenten, aan een duurzaam bereikbare regio waarin onze reizigers veilig, betaalbaar, soepel en prettig kunnen reizen van deur tot deur. Wil jij hier ook aan bijdragen, bij een van de grootste opdrachtgevers voor openbaar vervoer in Nederland? Lees dan snel verder!
Opdracht
De manager Concessies & Contracten is verantwoordelijk voor de uitvoering van het werkend ov systeem voor reizigers. Dit bestaat concreet uit het concessiemanagement, beheer en onderhoud van metro- en traminfrastructuur, assetmanagement, sociale- en fysieke veiligheid en alle daaraan gerelateerde zaken zoals beoordeling van vervoerplannen, ontheffingsaanvragen, vergunningverlening en het vaststellen van OV-tarieven.
Als tijdelijk manager Concessies & Contracten ligt de nadruk op het leiding geven en het aansturen van 20 inhoudelijk gedreven professionals. Jij bent als manager in staat maximaal gebruik te maken van de expertise van je teamleden en vertrouwt op hun advies. Je bent in staat de ingeslagen weg de komende periode voort te zetten door de teamleden te coachen en te begeleiden bij hun werkzaamheden. Je weet medewerkers te motiveren en te inspireren waarbij je oog hebt voor de persoonlijke verschillen en ieders persoonlijke ontwikkeling. Je maakt duidelijke resultaatgerichte afspraken met medewerkers, monitort en coach waar nodig jouw teamleden om bij te sturen. Daarnaast heb je oog voor de verscheidenheid en diversiteit binnen het team.
Als tijdelijk manager Concessie & Contracten neem je vanuit jouw verantwoordelijkheid deel aan verschillende bestuurlijke- en management overleggen. Jouw team is verantwoordelijk voor de vertaling van de politieke ambities en opgaven naar concrete maatregelen in de praktijk binnen de verschillende contracten en andersom. Daarnaast ben je binnen jouw team o.a. verantwoordelijk voor de interne werkprocessen, het jaarplan, de teambijeenkomsten en de teamdagen.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde wo bachelor opleiding;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het leiding geven (vooral personeelskant) van een team professionals. Benoem dit duidelijk in het CV;
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als manager in een managementteam. Benoem dit duidelijk in het CV;
4. Aantoonbare werkervaring in het werken op strategisch niveau. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV.
5. Een maximum uurtarief van ā¬138,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer Ć©n parkeerkosten.
Gunningscriteria
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in het leiding geven (vooral personeelskant) aan een team bestaande uit minimaal 15 professionals (15 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de OV-sector (15 punten);
8. Ervaring met het definiƫren van gezamenlijke opgaven, het leggen van verbinding tussen teams, management en directie en partijen daarbuiten. Benoem dit duidelijk in het CV (15 punten);
9. Ervaring met het neerzetten en opvolgen van duidelijke kaders en verwachtingen. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV (15 punten);
10. Aantoonbare werkervaring in het leidinggeven op een integrale, coachende en inclusieve manier (15 punten);
11. Aantoonbare kennis van ambtelijke organisaties en bestuurlijke sensitiviteit (10 punten);
12. Interim ervaring binnen minimaal 3 organisaties (15 punten).
Voor kandidaten/bureaus: Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Leidinggeven
- Verbinden
- Initiatief nemen
- Oplossend vermogen
- Coaching
- Duidelijkheid bieden
- Samenwerken
Functieschaal
Deze opdracht is ingedeeld in functieschaal 13 of 14, afhankelijk van de werkervaring en competenties (maximaal uurtarief van ā¬138,-).
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld in afstemming, verdeeld over de volgende werkdagen: Ma ā Di ā Wo ā Do ā Vr (in overleg)
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 13 maart 2025 van 13.00 uur tot 17:00 uur. De gesprekken zullen op de locatie van de VRA plaatsvinden. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 12 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 4 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.