Fraud Blocker Medewerker Backoffice | Gemeente Oude IJsselstreek | ZZP

Medewerker Backoffice

Logo van Gemeente Oude IJsselstreek, met gestileerde blauwe tekst en een gebogen lijn boven de naam.

Aanvraagnummer: 5941
Organisatie: Gemeente Oude IJsselstreek
Locatie: Gendringen
Uren per week: 28 tot 32 uur
Tarief: €60 per uur
Duur van de opdracht: tot en met 30 juni 2025
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 27-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er worden uitgevoerd vanwege het risico op schijnzelfstandigheid. Indien je als zzp’er reageert en de opdracht wordt aan je gegund, dien je in dienst te gaan via Payroll, detachering of een uitzendbureau. Vermeld expliciet in het opmerkingenveld of via welke partij je de opdracht gaat vervullen.

Organisatie
Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent bijdragen aan de brede welvaart van onze inwoners. Brede welvaart houdt in dat dit voor iedereen iets anders kan betekenen: van een groene leefomgeving, een bloeiende economie tot aan een inclusieve gemeente. Wij werken dagelijks op diverse terreinen zodat onze inwoners veilig, gezond en prettig kunnen wonen, leven en werken.

Met ruim 300 collega’s in circa 25 teams vormen wij een diverse organisatie. Wij vertrouwen op het oplossend vermogen van de samenleving, werken vanuit vertrouwen, leren van incidenten en blijven ons continu ontwikkelen. Als gemeente kiezen wij voor oplossingen die het individueel en algemeen belang dienen en handelen flexibel binnen wettelijke kaders.

Opdracht
Als medewerker backoffice voer je de volgende taken uit:
- Verwerking bestellingen vanuit consulenten of Buurtzorg Jong;
- Postverwerking minimaregelingen;
- Verwerken meldingen overlijden of verhuizing uit BRP;
- Beëindigen Wmo en Jeugdwet-casussen;
- Start- en stopberichten verwerken;
- Aanmaken en verwerken gehandicaptenparkeerkaarten;
- Beheer mailbox zorgloket/mutaties jeugdhulp;
- Wijziging woonplaats gezaghebbende verwerken;
- Werkzaamheden gerelateerd aan leerlingenvervoer.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Afgeronde mbo-4 opleiding;
2. Minimaal 1 jaar ervaring als medewerker backoffice bij een gemeente;
3. Werkervaring met de Jeugdwet en Wmo binnen een gemeente.

Selectiecriteria (weging totaal 100 punten)
4. Maximum uurtarief inclusief reis- en administratiekosten:
    a. Tot €60 (30 punten)
    b. €61 tot €70 (15 punten);
    c. €71 of meer (0 punten).
5. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker backoffice binnen een gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare ervaring met verwerken van mutaties/start- en stopberichten (30 punten).

Competenties
- Proactief;
- Analytisch;
- Administratief vaardig;
- Oog voor samenhang;
- Taalvaardigheid.

Beoordeling
Flextender vergelijkt cv’s van kandidaten die aan de minimumeisen voldoen op basis van de gunningscriteria.

Functieschaal
Deze functie valt in schaal 7, conform de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, inclusief minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Maandag t/m vrijdag.
Hybride werken: nee.

Planning
Gesprekken vinden plaats op dinsdag 7 januari 2025 tussen 14.00 en 16.00 uur via een digitaal platform. De geselecteerde kandidaten worden uiterlijk 31 december 2024 geïnformeerd.

Overige informatie

  • De opdrachtgever vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
  • Indien personeel wordt ingezet, dient de opdrachtnemer geregistreerd te staan als inlenend bedrijf volgens de Waadi-wetgeving.

Reageer nu op deze opdracht!

5941 - Medewerker Backoffice