Aanvraagnummer: 5843
Organisatie: Gemeente Dalfsen
Locatie: Dalfsen
Uren per week: 8 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 19-12-2024 12:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De Gemeente Dalfsen, gelegen aan de oevers van de Overijsselse Vecht, is een plattelandsgemeente met ongeveer 30.000 inwoners. Met de grootste kernen Dalfsen, Nieuwleusen, Lemelerveld, Oudleusen en Hoonhorst, beslaat de gemeente een uitgestrekt buitengebied en is het een actieve deelnemer binnen de Regio Zwolle. Daarnaast is Dalfsen lid van de P10, het samenwerkingsverband van grote plattelandsgemeenten, en van de Talentenregio.
Dalfsen staat bekend als een veelzijdige gemeente met een uitstekende leefomgeving. In 2023 is vastgesteld dat de inwoners van Dalfsen de gelukkigste van Nederland zijn. De gemeente hecht veel waarde aan duurzaamheid en een goede woon-, werk- en leefomgeving. Samenwerken is de kracht van onze organisatie.
Bij de gemeente Dalfsen werken circa 300 betrokken en bevlogen medewerkers die dagelijks bijdragen aan het welzijn van onze inwoners. Werken bij Dalfsen betekent deel uitmaken van een team dat samen voor elkaar klaar staat.
Opdracht
De gemeente Dalfsen is op zoek naar een enthousiaste en gedetailleerde Medewerker BAG als ondersteuning van onze BAG-beheerder. Het betreft een functie voor 8 uur per week.
Over de functie:
Als Medewerker BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) ben je dagelijks bezig met de informatiehuishouding van de gemeente Dalfsen. Je werkt nauw samen met de BAG-beheerder en ondersteunt deze bij diverse taken om de kwaliteit van onze gegevens te waarborgen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verwerken van vergunningsaanvragen;
- Verwerken van genomen besluiten;
- Maken en verwerken van huisnummerbesluiten;
- Verwerken van terugmeldingen;
- Verwerken van bouwstart- en gereedmeldingen;
- Onderhouden van contact met inwoners en bedrijven;
- Uitvoeren van overige (kwaliteits-)controle taken.
Systemen en applicaties:
Je werkt met de volgende systemen:
- iObjecten: voor het verwerken van BAG-mutaties;
- IJVI (Powerbrowser): voor vergunningen;
- JOIN (Decos): als zaaksysteem.
Let op: Inhoudelijke kennis van de BAG en de genoemde taken is belangrijker dan kennis van de specifieke applicaties. Mocht je de applicaties niet kennen, dan nodigen we je alsnog uit te reageren.
Wij zoeken:
- Iemand met een nauwkeurige en gestructureerde werkstijl;
- Iemand die goed kan samenwerken en communiceren;
- Ervaring met of kennis van BAG-gerelateerde werkzaamheden is een pre;
- Flexibiliteit en een proactieve houding.
Vereisten / Knock-outcriteria
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente;
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op de BAG/WOZ.
Gunningscriteria
- Ervaring met kadasterverwerking (30 punten);
- Ervaring met verwerken van bouwstart- en gereedmeldingen (20 punten);
- Ervaring met vergunningsaanvragen (20 punten);
- Ervaring met iObjecten, IJVI (Powerbrowser) én JOIN (Decos) (30 punten).
Geef duidelijk aan in het cv in hoeverre u of de aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.
Competenties
- Accuraat;
- Proactieve houding;
- Nauwkeurige en gestructureerde werkstijl;
- Goed kunnen samenwerken en communiceren;
- Ervaring met of kennis van BAG-gerelateerde werkzaamheden is een pre;
- Flexibiliteit en een proactieve houding.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7 conform de geldende CAO.
Benodigd aantal professionals: 1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is mogelijk. Werkdagen in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 20 december 2024 vanaf 10.00 uur. Kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk donderdag 19 december 2024 in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG);
- De opdrachtgever vraagt een Uittreksel Handelsregister (KvK);
- De opdrachtgever vraagt een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA);
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze staan geregistreerd als zodanig conform de Waadi.
Reactietermijn
Reageer uiterlijk donderdag 19 december 2024, 09:00 uur.