Fraud Blocker Medewerker bezwaar en beroep | Gemeente Zoetermeer | ZZP

Medewerker bezwaar en beroep

Logo van gemeente zoetermeer met een gestileerd blauw boompictogram boven de tekst "gemeente zoetermeer" in grijs.

Aanvraagnummer: 5808
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 28-36 uur
Tarief: €0 - €82 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er uitgevoerd worden vanwege een verhoogd risico op schijnzelfstandigheid. Zzp'ers kunnen reageren, maar bij gunning moet de opdracht via een dienstverband (bijv. payroll/detachering) uitgevoerd worden. Vermeld expliciet via welke partij u de opdracht vervult of schrijf direct via deze partij in.

Organisatie
Bij de gemeente Zoetermeer werken we samen aan het mooier en beter maken van de stad. Door heldere keuzes, verbindingen en eigen kracht creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Met hart voor de stad bouwen we aan het Zoetermeer van vandaag én morgen.

Afdeling
Het Sociaal Domein biedt brede dienstverlening. De afdeling Inkomen & Zekerheid behandelt onder andere bezwaar- en beroepschriften in het kader van de Participatiewet, Wmo, Jeugdwet, Besluit bijstandsverlening zelfstandigen en tijdelijke regelingen.

Opdracht
Vanwege ziekte zoeken wij vervanging. Taken zijn onder meer het begeleiden van collega's bij het behandelen van bezwaar- en beroepschriften, optreden als secretaris van de bezwaarschriftencommissie en het vertegenwoordigen van het college bij de rechtbank.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Geen 3 overeenkomsten van totaal 24 maanden in de afgelopen 6 maanden bij de opdrachtgever.
2. Uurtarief maximaal €82,- exclusief btw inclusief reiskosten.
3. Aantoonbare werkervaring als medewerker bezwaar en beroep in het Sociaal Domein.

Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar werkervaring als medewerker bezwaar en beroep Participatiewet binnen een gemeente (30 punten).
5. Minimaal 4 jaar ervaring in de afgelopen 8 jaar met zelfstandig afhandelen van bezwaar- en beroepschriften (20 punten).
6. Afgeronde hbo-bachelor opleiding (20 punten).
7. Minimaal 2 jaar ervaring met de Wmo en Jeugdwet (20 punten).
8. Ervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite, specifiek aangeven waar deze ervaring is opgedaan (10 punten).

Competenties
- Pré: ervaring met het begeleiden van collega’s;
- Analytisch, doelgericht en zorgvuldig;
- Overtuigingskracht;
- Goede schrijfvaardigheid.

Beoordeling
De kandidaat die het beste aan het profiel voldoet krijgt de opdracht. Overige kandidaten worden geïnformeerd.

Schaal
Schaal 10 (nieuwe structuur).

Benodigd aantal professionals: 1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op maandag t/m vrijdag.

Planning
Gesprekken vinden plaats op maandag 30 december 2024 tussen 09:00 en 14:00 uur. Uiterlijk dinsdag 24 december 2024 ontvangt u bericht bij uitnodiging. Na de gesprekken ontvangen overige kandidaten bericht.

Overige informatie
Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht.

Reactietermijn
Reageren kan tot maandag 23 december 2024, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5808 - Medewerker bezwaar en beroep