Medewerker burgerzaken

Aanvraagnummer: 8139
Organisatie: Gemeente Borger-Odoorn
Locatie: Gemeente Borger-Odoorn
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Drenthe
Startdatum: 14-04-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-03-2025 09:00
Deel deze opdracht .fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Wil je werken in een dynamische omgeving? Is klantgerichtheid jouw talent? Wil jij ons helpen bij de paspoort- en identiteitsbewijzenpiek?
Ben je maatschappelijk betrokken en bereid om anderen te helpen? Dan is werken als medewerker KlantContactCentrum bij het cluster Burgerzaken van de Gemeente Borger-Odoorn iets voor jou.
Frontofficemedewerker burgerzaken (m/v)
Jij bent een energieke, representatieve persoonlijkheid die dienstbaar is zonder de regie te verliezen. Je kunt goed doorvragen zodat je weet waar de klant voor komt, of wie hij nodig heeft zodat je direct naar de juiste persoon doorverwijst en de vraag goed registreert. Jij bent iemand die overzicht houdt en niet in de stress schiet wanneer het opeens erg druk is. Je bent professioneel, kunt goed omgaan met verwachtingen en emoties van onze klanten, en privacy gevoelige documenten.
Wat zijn de werkzaamheden?
Als frontofficemedewerker burgerzaken verricht je baliewerkzaamheden met betrekking tot o.a. de burgerlijke stand, de Basisregistratie personen (Brp), reisdocumenten en rijbewijzen, zoals:
· Aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen.
· Aanvragen vreemdelingen en vluchtelingendocumenten.
· Maken van uittreksels uit de basisregistratie personen.
In voorkomende gevallen zijn ook andere werkzaamheden denkbaar. De nadruk ligt op de reisdocumentenpiek.
Wat vragen wij van jou?
· Representatief, verzorgd uiterlijk met een opgeruimd karakter
· Klantgericht
· Flexibiliteit
· Stressbestendig
· Teamplayer
· Samenwerking
· Oplossingsgericht
· Gevoel voor humor
· Inlevingsvermogen
· MBO/HBO werk- en denkniveau
· Je hebt al enige opleiding op burgerzaken gebied gevolgd
Waar kom je te werken?
De gemeente Borger-Odoorn met bijna 26.000 inwoners en zo’n 200 medewerkers, is een plattelandsgemeente met een hoog ambitieniveau. Verantwoordelijkheden liggen laag in onze organisatie. Wij werken regionaal samen met de gemeenten Emmen en Coevorden en zijn de eerste Drentse gemeente met het internationale Cittaslow keurmerk.
Cittaslow staat onder meer voor genieten op een plezierige, gastvrije manier in een menselijk tempo. Dit doen we ook binnen de organisatie. Onze missie is Samen Ontspannen en Durven. Samen staat voor onderlinge samenwerking, Ontspannen voor ontspannen in je werk staan, zelfs in drukke tijden en Durven betekent durven staan voor wat je nodig hebt en beslissingen nemen. Soms samen met onze inwoners. Samen het diepe in durven springen, het onmogelijke mogelijk maken.
Competenties
Flexibiliteit
Inlevingsvermogen
Klantgerichtheid
Samenwerken
Stressbestendigheid
Vereisten / Knock-out criteria
- Als leverancier/zzp'er heb je kennisgenomen van en ga je akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden van de HeadFirst Group en de Opdrachtgever Specifieke Voorwaarden (OSV) die van toepassing zijn voor een opdracht bij de gemeente Borger-Odoorn. Deze zijn terug te vinden op https://inhuurdeskborger-odoorn.nl
- De voorgestelde kandidaat beschikt over MBO+ werk denkniveau
- De voorgestelde kandidaat heeft ervaring op burgerzaken
- Kandidaat schikt over de benodigde modules omtrent de frontoffice werkzaamheden burgerzaken (NVVB)
- De kandidaat is in staat om volledig op locatie te werken, met de voorwaarde dat dit op een vrijdagochtend plaatsvindt.
- Kandidaat dient aangeboden te worden binnen schaal 6 CAO Gemeente
- Als leverancier/zzp'er zorg je ervoor dat de VOG uiterlijk binnen 28 dagen na aanvang opdracht aan het opdrachtdossier op de inhuurdesk is toegevoegd.
Gunningscriteria / Wensen
- De voorgestelde kandidaat heeft ervaring op burgerzaken
- Ja, 3 tot 5 jaar (10 Punten)
- Ja, 2 tot 3 jaar (5 Punten)
- Ja, 2 jaar of minder (0 Punten)
- De kandidaat schikt over de nodige modules of is leerbereid en staat open om de benodigde modules te volgen.
- Kandidaat beschikt al over de nodige modules (10 Punten)
- Ja, kandidaat is op het moment bezig met het leren van de modules (5 Punten)
- Kandidaat heeft nog geen ervaring met de modules maar is wel bereid deze te gaan volgen (1 Punten)
- De kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op woensdag 2 april. Tijd volgt.
- De voorgestelde kandidaat is:
- Uitzendkracht (0 Punten)
- Detacheringskracht (0 Punten)
- ZZP-er (0 Punten)