Medewerker Burgerzaken

Aanvraagnummer: 8957
Contractvorm: Detachering
Organisatie: BEL Combinatie
Locatie: Eemnes
Uren per week: 16 tot 32 uur
Tarief: 55 per uur
Duur van de opdracht: tot 8 september 2025
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-04-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de BEL Combinatie mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de BEL Combinatie. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.
Opdracht
We zijn op zoek naar een inhuurkracht die direkt ingezet kan worden met de certificaten B0 en B2 uit de burgerzaken opleidingslijn op zak. De inzet zal tussen de 16-36 uur liggen. De werkzaamheden zijn drieledig: je voert de voorkomende werkzaamheden uit aan de balie, denk daarbij aan het aanvragen van reisdocumenten en rijbewijzen. Je bemand de receptie waar onze bezoekers ontvangen worden en reisdocumenten en rijbewijzen worden uitgereikt. Ook ben je inzetbaar aan ons KCC waar (bijna) alle telefonie van de organisatie binnen komt. De periode dat je beschikbaar bent: loopt vanaf nu tot en met 1 september.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. Aantoonbare certificaat B0 en B2 (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen de afgelopen 7 jaar als medewerker burgerzaken binnnen een gemeente;
5. Beschikbaar per 1 mei 2025 voor 16 tot 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen;
Gunningscriteria
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding hbo bachelor (35 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerkerker burgerzaken van receptie tot balie binnen een gemeente (50 punten);
8. Een maximum uurtarief van €55,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij/de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Flexibel;
- Nauwkeurig;
- Communicatief vaardig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de best passende kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 18 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 18 april 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.