Aanvraagnummer: 2356
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-06-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
Als Medewerker Crediteuren zorg je dat zowel de crediteuren als betrokken collega's de juiste informatie krijgen. Je verwerkt gegevens en zorgt voor de juiste administratieve afhandeling.
Een gemiddelde werkdag bestaat voor jou onder andere uit:
- Je verwerkt binnenkomende facturen.
- Je identificeert knelpunten en draagt oplossingen aan.
- Je zorgt voor de juiste fiattering.
- Je verstrekt op verzoek informatie uit de administratie aan crediteuren, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je ondersteunt collega’s bij handelingen in het bestel-/orderproces
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor het crediteurenproces
Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. 2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker crediteurenadministratie;
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in een financiële richting.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met verplichtingenadministratie (30 punten);
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker crediteurenadministratie binnen een gemeente (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met kennis van de applicatie Proactis (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met / kennis van de applicatie Unit4Financials (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.