Medewerker Crediteurenadministratie

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 939
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Roelofarendsveen
Uren per week: 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 29-04-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Ben jij nauwkeurig, proactief en goed in het coördineren van administratieve processen? Noemen jouw collega’s jou de rots in de branding, ook als het werk blijft komen? Ben je daarnaast ook nog secuur, kan je goed samenwerken en zoek je alles tot op de bodem uit? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het correct inboeken, coderen, verwerken en controleren van alle inkomende facturen. Je bent het aanspreekpunt voor directe collega’s, maar ook voor overige vragen vanuit de organisatie.

Verder houd je je bezig met:

  • Coördineren en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden voor de crediteurenadministratie;
  • Registreren en (indien aangegeven) coderen van facturen of koppelen van facturen aan verplichtingen in de financiële administratie;
  • Beantwoorden van vragen;
  • Aanmaken van nieuwe crediteuren en controleren en fiatteren van crediteurgegevens;
  • Samen met PAV-ers actueel houden van de verplichtingenadministratie;
  • Behandelen en verwerken van "complexe facturen" met actief contact met PAV-ers;
  • Daarnaast ben je als medewerker crediteurenadministratie ook in staat bij te springen bij de debiteurenadministratie. Dit omvat onder andere het opstellen van nota's, uitvoeren van memoriaalboekingen, beheren van bankzaken en inclusief invordering, analyse, voorziening voor dubieuze debiteuren en het verwerken van legesnota's voor vergunningen.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 25 april 2024. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 26 april 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 29 april 2024, 09:00 uur . Tot die tijd kun je reageren.

Competenties

  • Overzicht houden;
  • Proactief;
  • Stressbestendig;
  • Secuur;
  • Integriteit;
  • Geduldig.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Medewerker Crediteurenadministratie; (30 punten)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de debiteurenadministratie; (20 punten)
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Key2finanicën in de afgelopen 3 jaar; (15 punten)
8. Aanvullend één of meerdere afgeronde cursussen op het gebied van crediteuren- en/of debiteurenadministratie; (10 punten)
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (25 punten)
a) Kandidaat heeft minder dan 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (0 punten)
b) Kandidaat heeft tussen de 3 en 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente; (15 punten)
c) Kandidaat meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente. (25 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jij / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4-niveau bij voorkeur in een financiële richting;
3. Kandidaat is beschikbaar per 13 mei 2024 voor 20 uur per week;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van crediteurenadministratie.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja, in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de kandidaten op een later moment . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 1 mei bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).