Fraud Blocker Medewerker Debiteurenadministratie | Freelance Opdrachten

Medewerker Debiteurenadministratie

Logo van Leidschendam-Voorburg met een kroon, drie golven en een vlam in een gouden kleurstelling, met daarnaast de naam van de gemeente geschreven.

Aanvraagnummer: 5950
Organisatie: Gemeente Leidschendam-Voorburg
Locatie: Leidschendam
Uren per week: 9 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 06-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-12-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Afdeling
De afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ) is het vangnet voor mensen in kwetsbare omstandigheden. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om te werken, met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Bij WIJZ maak je echt een verschil.

Opdracht
Als medewerker debiteurenadministratie zijn je taken:
- Het beoordelen van berekende Tozo-vorderingen en adviseren over terugvorderingen;
- Het opstellen van Tozo-terugvorderingsbesluiten, invorderingsbesluiten en dwangbevelen;
- Schriftelijk en telefonisch cliënten zonder lopende uitkering benaderen voor betalingsregelingen;
- Onderzoeken van incassomogelijkheden bij wanbetalers, zoals derdenbeslag leggen;
- Invorderen van schulden volgens het Bbz 2004;
- Het bewaken en invorderen van krediethypotheken;
- Beoordelen en bewaken van WSNP/schuldsaneringstrajecten;
- Beslissen over het kwijtschelden of buiten invordering stellen van oninbare vorderingen.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en laptop (USB-C aansluiting) meenemen;
2. Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in administratieve richting;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker debiteurenbeheer;
4. Vanaf 6 januari 2025 beschikbaar voor 9 uur per week.

Gunningscriteria
5. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente (40 punten);
6. Minimaal 2 jaar werkervaring in het afgelopen jaar met het opstellen van terugvorderingsbesluiten, invorderingsbesluiten en dwangbevelen (25 punten);
7. Minimaal 2 jaar werkervaring met de Tozo-regeling (20 punten);
8. Werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4Werk&Inkomen, benoem dit in het cv (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan hoe u of de kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Resultaatgericht;
- Initiatief nemen;
- Samenwerken;
- Klantgericht;
- Accuraat;
- Flexibel;
- Integer;
- Aanpassingsvermogen;
- Planmatig en gestructureerd werken.

Functieschaal
Deze functie valt in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op nader overeen te komen werkdagen.

Planning
Gesprekken bij de gemeente vinden plaats op maandag 30 december 2024. Kandidaten ontvangen uiterlijk op vrijdag 27 december 2024 bericht.
Na de gesprekken ontvangen overige kandidaten bericht over de voortgang.

Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Reactietermijn
Reageren kan tot dinsdag 24 december 2024, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

5950 - Medewerker Debiteurenadministratie