Medewerker DIM

Logo van belcombinatie, met de letters "bel" in rood en blauw binnen een grijze rechthoekige rand met daaronder het woord "combinatie".

Aanvraagnummer: 3035
Organisatie: BEL Combinatie
Locatie: BEL Combinatie
Uren per week: 24 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 31-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.


Opdracht


Het vakgebied van documentaire informatiemanagement (DIM) is snel veranderend. Met verschillende nieuwe wetgevingen (o.a. Woo), verdere digitalisering en het toenemende aantal informatiekanalen komen er een hoop nieuwe werkzaamheden naar team DIM toe. Daarnaast blijft het papieren archief ook nog een rol spelen.

Om al deze veranderingen en nieuwe werkzaamheden te ondervangen zoekt de BEL Combinatie een breed inzetbare en ervaren DIM medewerker. Je zal je bezig houden met:

  • Registreren van in- en uitgaande post;
  • Digitaal archiveren en vernietigen;
  • Kwaliteitscontrole;
  • Aanspreekpunt voor vragen vanuit de organisatie;
  • Meedenken aan procesverbetering binnen DIM.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van Informatiebeheer of Archivering;
2. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten;
3. Kandidaat is beschikbaar voor 24 uur per week op locatie;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker DIM;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met digitalisering en zaakgericht werken binnen een gemeentelijke instelling (30 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met / kennis van zaaksysteem Corsa (30 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijke processen (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met werken met archieven (20 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 1 augustus 2024 van 16.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 31 juli 2024 in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.