Medewerker DIV

Logo van de gemeente Veere, met gestileerde verticale lijnen die lijken op een hek of bouwwerk tegen een gradiëntblauwe en groene achtergrond, met de woorden "Gemeente Veere" weergegeven.

Aanvraagnummer: 2433
Organisatie: Gemeente Veere
Locatie: Veere
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zeeland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 01-07-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie Gemeente Veere

Onze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.


Opdracht

In deze functie ben je voornamelijk bezig met de (digitale) dossiervorming van de gemeente Veere inclusief documentenregistratie. De focus ligt op het verwerken van de inkomende en uitgaande post. Je onderhoudt contacten met de collega’s van de vakafdelingen. Je hebt een goed beeld van de verschillende processen en de daarop afgestemde dossiervorming. Je kunt verschillende gebruikersvragen verwachten rond het afwikkelen van digitale dossiers en je helpt collega’s om dit op te lossen. Daarnaast verricht je lichte archiefwerkzaamheden zoals werkzaamheden naar semi statisch archief en inventarisatie en vernietiging.

Team
Afdeling bedrijfsvoering, Team I & I (informatievoorziening en ICT), cluster DIV met 5 collega’s.


Vereisten / knock-outcriteria

1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV;
3. Aantoonbare werkervaring met zowel digitale als analoge archivering;
4. Aantoonbare werkervaring met postverwerking;


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Een afgeronde opleiding SOD (15 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als medewerker DIV (35 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker DIV bij een gemeentelijke instelling (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Corsa (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 4 juli 2024, van 15.00 tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 3 juli 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.