Aanvraagnummer: 4899
Organisatie: Gemeente Wassenaar
Locatie: Wassenaar
Uren per week: 36 uur
Tarief: €80 per uur
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 02-12-2024
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 18-11-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Welkom in Wassenaar
Je komt te werken bij de eenheid Informatie en Datamanagement (I&D) in een kleine bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo’n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. De organisatie telt ruim 250 medewerkers en heeft een platte organisatiestructuur. De sfeer wordt gekenmerkt als open en collegiaal, met veel ruimte voor nieuwe ideeën en eigen inbreng. De kernwaarden respectvol, verantwoordelijk, omgevingsgericht en samen zijn leidend in onze werkcultuur.
De eenheid ondersteunt de gemeentelijke collega’s in hun werk en bij het optimaal en veilig benutten van onze ICT-infrastructuur. Van gegevensbeveiliging tot digitale dienstverlening, we hebben het allemaal. Werk samen met ons om de toekomst van informatie en dienstverlening vorm te geven. Sluit je aan en maak het verschil voor onze inwoners, bedrijven en instellingen!
I&D is in een gastheerschapsconstructie ondergebracht bij de gemeente Wassenaar. Door middel van een dienstverleningsovereenkomst (DvO) neemt de gemeente Voorschoten deze diensten ook af.
Opdracht
In de functie van medewerker DIV zet jij jouw kennis en kunde in om de collega’s van het team DIV te ondersteunen en ga je aan de slag met het wegwerken van opgelopen achterstanden.
Waar ga jij je tanden in zetten?
- Analoge achterstanden Voorschoten en Wassenaar wegwerken en verwerken in Decos Join;
- Dossierverzamelingen toevoegen aan bestaande 10-jaren archiefblokken;
- Diverse milieuverzamelingen ontsluiten of aanvullen in Decos Join;
- De informatie op archiefdozen aanvullen op basis van de inhoud in verband met toekomstige uitplaatsing;
- Digitale achterstanden voor wat betreft controle afgehandelde zaken wegwerken;
- Het weer op orde krijgen van de beide archiefruimten van Voorschoten en Wassenaar.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Minimaal een afgeronde hbo-bacheloropleiding;
2. Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het DMS/Zaaksysteem Decos Join;
Gunningscriteria
4. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau informatiemanagement (25 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als DIV medewerker (35 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
7. Een afgeronde cursus/opleiding SOD I (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Je beschikt over een vlotte pen en bent in staat diverse stukken op niveau te schrijven;
- Je hebt ervaring met het opstellen van procedures en beleidsstukken;
- Je geeft praktisch advies, signaleert niet alleen risico’s, maar komt ook met oplossingen;
- Je weet van aanpakken en weet te overtuigen;
- Je bent communicatief sterk en durft aan te spreken als dat nodig is;
- Je beschikt over analytisch vermogen, je bent adviesvaardig, resultaatgericht, flexibel en standvastig;
- Je kunt goed prioriteiten stellen en hierop sturen;
- Je bent in staat om het belang van verschillende perspectieven te duiden en te wegen;
- Als je ook nog beschikt over een gezonde dosis humor worden wij helemaal blij.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. De aard van de werkzaamheden vergt een volledige fysieke aanwezigheid in het gemeentekantoor van Wassenaar, het gemeentehuis van Voorschoten of Raadhuis de Paauw.
Planning
De gesprekken bij de gemeente Wassenaar zijn gepland op dinsdag 26 november van 09.00 uur tot 16.00 uur op het gemeentekantoor van Wassenaar. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 21 november bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
De gemeente Wassenaar zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 18 november 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.