Medewerker financiële administratie

Logo van de gemeente achtkarspelen, met gestileerde menselijke profielen in blauwe contouren boven de naam "achtkarspelen" in blauwe letters.

Aanvraagnummer: 10167
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Achtkarspelen
Locatie: Buitenpost
Uren per week: 32 - 36 per week
Tarief: Geen Maximum
Duur van de opdracht: 7 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-06-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 21-05-2025 15:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Opdracht omschrijving

Je bent breed inzetbaar binnen de administratieve processen, variërend van het inboeken (coderen/ registreren) van facturen, tot het verwerken en het betalen daarvan. Je onderhoudt zelfstandig contacten met budgethouders en leveranciers en je ondersteunt je collega’s bij het beheer over de (debiteuren en crediteuren) administraties, bankboeken, tussenrekeningen en onderhouden van balansposten. Je voert ook taken uit binnen de applicaties van de financiële administratie, of je bent bereid je deze kennis je eigen te maken.

Deze functie is ingeschaald in schaal 7 cao Gemeenten.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. 

Verantwoordelijkheden

Voor deze opdracht zoeken we iemand die voldoet aan het volgende profiel:

  • Je functioneert aantoonbaar op minimaal mbo niveau;
  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding gevolgd in een financieel administratieve richting (bijv. mbo bedrijfsadministratie);
  • Je hebt ervaring met financieel-administratieve werkzaamheden bij een gemeente;
  • Ervaring met alle voorkomende werkzaamheden zoals Debiteuren, Crediteuren, bankboeken, tussenrekeningenbeheer en onderhouden van balansposten
  • Je beheerst het werken in het softwarepakket Civision Middelen van Pink Roccade;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden (met name mondeling);
  • Je werkt nauwkeurig, je bent stressbestendig en flexibel en daarnaast dienstverlenend en een echte teamplayer;

III. Eisen en gunningscriteria


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2025 tot en met 31 december 2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 32-36 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats op 27 mei 2025. We vragen hier rekening mee te houden.

Kwaliteit (eisen)

U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.
U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De kandidaat beschikt over bewezen senioriteit en kan de materie zich snel eigen maken
De kandidaat heeft minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een zelfde soort functie binnen een gemeentelijke organisatie
Een afgeronde opleiding in de financieel administratieve (bijv. mbo-bedrijfsadministratie)
Ervaring met Sap, met name Civision Middelen, I-Financiën
De kandidaat beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau
Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht. Is de aangeboden kandidaat een ZZP'er zoals hiervoor benoemd?

Gunningscriteria

Sortering

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %


Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

40 %
Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie
40 %
Mate waarin de kandidaat het werken in het softwarepakket Civision Middelen beheerst
20 %
Mate waarin de kandidaat past bij het team

Prijs (eisen)

Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

1.

Fase 2: Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.

Indien er geen klik is, of de kandidaten niet voldoen, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om in gesprek te gaan met de kandidaten op plek ​4, 5 en 6.