Aanvraagnummer: 7344
Organisatie: Koninklijke Auris Groep
Locatie: Rotterdam
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Z.s..m
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op!Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.
Opdrachtgever
De Koninklijke Auris Groep (Auris) is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties. Auris Ondersteunende Diensten (AOD) is de concern-brede staf en ondersteuning van Auris verdeeld over de vier domeinen HR, Bedrijfsvoering, ICT en Beleid, Onderzoek, Kwaliteit en Innovatie. Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van de organisatie, vooral gericht op financiën, huisvesting, inkoop en centrale ondersteuning. Kijk voor meer informatie over Auris op www.auris.nl.
Organisatie onderdeel
Binnen het domein Bedrijfsvoering is de financiële administratie het grootste team. De financiële administratie van heel Auris wordt centraal uitgevoerd. Inkoop is ook centraal georganiseerd. Dat betekent dat je in het financiële hart van de organisatie werkt. Dagelijks zet jij je, samen met dit team in, om onze interne en externe dienstverlening te verbeteren. Belangrijke delen van het werk liggen in de crediteurenadministratie voor de drie stichtingen die Auris vormen, en de verwerking van de personeels- en salarismutaties in de financiële administratie. Het team heeft tijdelijk behoefte aan extra ondersteuning en daarom zoeken wij iemand met gezonde, realistische ambitie, die graag de handen uit de mouwen steekt.
Opdracht
De medewerker financiën heeft de focus op de crediteurenadministratie en overige administratieve processen binnen de afdeling financiën. Je zorgt ervoor dat deze processen goed lopen zodat ze een goede basis zijn voor de periodieke rapportages die het team financiën maakt. Je werkt onder rechtstreekse aansturing van de teamleider Financiën. Je taken zijn:
- Zorgdragen voor de performance van de crediteurenadministratie op juistheid, volledigheid en tijdigheid;
- Verwerken van inkoopfacturen, coderen en toewijzen aan crediteuren;
- Beoordelen van matching tussen inkoopfacturen en inkooporders;
- Meewerken aan het proces om matching continu te verbeteren;
- Contact onderhouden met leveranciers over facturen;
- Beheer van crediteurenstamgegevens;
- Bijdragen aan overige financieel administratieve processen zoals debiteurenbeheer, betalingen en memoriaalboekingen.
- Downloaden, importeren en boeken bankmutaties. Je draagt zorg voor permanence van de financiële (zorg)administratie: juistheid, volledigheid en tijdigheid;
- Uitvoeren van interne controles uit op juistheid, tijdigheid en volledigheid van diverse administraties;
- Ondersteunen bij zorgadministraties, zowel voor ZG-zorg als audiologie: voorbereiden en uitvoeren declaraties bij zorgverzekeraars, verwerken retourberichten, afwikkelen debiteurenposities, opstellen van maandelijkse productieoverzichten;
- Mede verzorgen de administratieve uitvoering van de loon- en salarisadministratie;
- Assisteren bij het opstellen van periodieke rapportages en jaarrekeningen;
Vereisten
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financiële administratie
2 Kandidaat is bereid om minimaal 1 dag per week op locatie bij Auris in Rotterdam te werken
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met financiële zorgadministratie
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met financiële zorgadministratie (40 punten);
5.Aantoonbare werkervaring met het financielesysteem Nedap ONS (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financieel-administratief (25 punten)
6. Kandidaat is bereid om 2 dagen per week op locatie in Rotterdam te werken ( 5 punten).
7. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch;
- Creatief;
- Teamspeler;
- Verbinder;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 6 maart 2025, tussen 13:00 uur en 17:00 uur. De gesprekken vinden plaats op het hoofdbureau in Rotterdam. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 5 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 3 maart 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.