Medewerker financiële administratie

Aanvraagnummer: 8364
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen
Locatie: Hoogeveen
Uren per week: 30 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 9 maanden
Regio: Drenthe
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 07-04-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde: Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De Samenwerkingsorganisatie de Wolden-Hoogeveen merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker, die ervaring heeft op het gebied van de financiële administratie binnen het gemeentelijke werkveld.
Je verricht verschillende werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie voor de hele organisatie en je hebt daarbij contacten met in- en externe klanten.
Het primaire werkterrein betreft crediteurenadministratie.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het zelfstandig sub-administraties voeren. Benoem dit duidelijk in het CV;
4. Aantoonbare werkervaring met de Office systemen Word en Excel. Benoem dit duidelijk in het CV;
5. Aantoonbare vakkennis van en inzicht in financieel-administratieve processen. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV;
6. Minimaal voor 24 uur per week beschikbaar.
Gunningscriteria
7. Aantoonbaar afgeronde opleiding mbo bedrijfsadministratie (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring als financieel medewerker binnen een gemeente (25 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het financiële pakket Civision Middelen (25 punten);
10. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als financieel medewerker binnen een gemeente (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Accuraat;
- Proactieve werkhouding;
- Teamspeler;
- Klantgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken is mogelijk: In overleg en na een inwerkperiode.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 april 2025, van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 9 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 7 april 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.