Medewerker Frontoffice

Logo van Omgevingsdienst West-Holland met gestileerde blauwe vingerafdruk en naam in groene tekst.

Aanvraagnummer: 3706
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: ODWH
Uren per week: 32 tot 36 uur
Tarief: €70 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo Spoedig Mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 13-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Organisatieonderdeel: Serviceburo/frontoffice
Het Serviceburo faciliteert het management en de medewerkers van de ODWH met een breed aanbod aan ondersteunende en facilitaire diensten en producten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening. Een concreet project is het samenbrengen van een aantal klantgerichte taken als receptie/balie, centrale telefonie, klachtentelefoon, duurzaamheidstelefoon en bodeminformatiepunt in één cluster, het frontoffice. Voor dit cluster zoeken we een tijdelijke nieuwe collega.

Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je samen met je collega’s het gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe relaties. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op het terrein van klantcontact lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden én aan het vormgeven van onze nieuwe frontoffice.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een klantcontactomgeving;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op mbo4 niveau;
3. Een maximum uurtarief van €70,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een klantcontactomgeving bij een grote of middelgrote publieke organisatie, (zoals frontoffice, klantcontactcentrum, informatieloket of callcenter) (40 punten);
5. Een niet langer dan 10 jaar geleden afgeronde opleiding op het terrein van klantcontacten, blijkend uit een diploma, certificaat of getuigschrift (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het inrichten van klantcontactprocessen (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met een bodeminformatiepunt of bodemloket (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
We zoeken een kandidaat met goede communicatieve vaardigheden, die klantvriendelijk is, makkelijk kan schakelen en prioriteiten weet te stellen. Je hebt uitstekende luistervaardigheden, bent geduldig en beschikt over empathisch vermogen. Je houdt ervan om van een probleem een uitdaging te maken. Daarbij ga je oplossingsgericht te werk, zelfstandig waar mogelijk en in samenwerking waar nodig.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De frontoffice is van maandag tot en met vrijdag geopend. De werktijden van de opdracht worden in overleg bepaald .

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 38. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen;
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 13 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.