Fraud Blocker Medewerker Gegevensbeheer (BAG) | Freelance Opdrachten

Medewerker Gegevensbeheer (BAG)

Logo van de gemeente Kaag en Braassem, met een gestileerd paars kruis naast de tekst in groen en paars.

Aanvraagnummer: 3990
Organisatie: Gemeente Kaag en Braassem
Locatie: Kaag en Braassem
Uren per week: 20 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 30-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners.

Opdracht
Als medewerker gegevensbeheer draag je zorg voor de uitvoering van de wettelijke taak BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) en ben je mede betrokken bij de BRK-PB (registratie en controle van Basisregistratie Kadaster – Publiekrechtelijke Beperkingen) en BRO (Basisregistratie Ondergrond) projecten.

Je werkzaamheden zijn zeer divers en bestaan onder andere uit:

  • Verwerken van mutaties van omgevingsvergunningen, mutatiesignalering en huisnummerbesluiten;
  • Begeleiden in het proces tot straatnaamgeving;
  • Vervaardigen en uitgeven huisnummerbesluiten en -tekeningen;
  • Bepalen gebruiksoppervlakte (NEN2580) met behulp van bouwtekeningen;
  • Registrator en controleur voor BRK-PB en BRO projecten;
  • Afhandelen van terugmeldingen en verzoeken;
  • Verwerken definitief ingemeten pandgeometrie;
  • Maandelijkse controle kwaliteitsdashboard Kadaster;
  • Opsporen en verwerken geometrie verschillen tussen BAG en BGT.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
2. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met wet- en regelgeving omtrent basisregistraties, BAG, BRK-PB en BRO (benoem duidelijk in het cv);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker gegevensbeheer (BAG);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met een BAG-applicatie; (30 punten)
6. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur); (20 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met werken/kunnen interpreteren van bouwtekeningen (omschrijf duidelijk in het cv). (50 punten)

Competenties

  • Proactief;
  • Gestructureerd;
  • Sterk verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Zelfstandig;
  • Leergierig en enthousiast.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 3 oktober 2024, in de middag vanaf 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 2 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 30 september 2024, 09.00. Tot die tijd kunt u reageren.