Medewerker Helpdesk IT

Logo met het woord "nieuwegein" naast een abstract wervelontwerp in paars en grijs.

Aanvraagnummer: 14473
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Nieuwegein
Locatie: Nieuwegein
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 4,5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 18-08-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 15-07-2025 09:00

LET OP! Reacties dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Nieuwegein mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Nieuwegein. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. In deze complete stad ligt voor de Gemeente Nieuwegein ook een taak in het verduurzamen van de stad.

Opdracht
Als Medewerker Helpdesk ICT ben je het eerste aanspreekpunt voor onze interne gebruikers met betrekking tot ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je biedt ondersteuning bij het oplossen van technische issues, geeft advies over het gebruik van applicaties en draagt bij aan een vlotte afhandeling van gebruikersmeldingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het uitleveren van laptops en smartphones aan medewerkers volgens de geldende procedures. Het werk voer je voor 80% uit op kantoor.

Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding op mbo 4 niveau in de richting van ICT;
4. De kandidaat is bereid om 80% van de tijd op kantoor aanwezig te zijn.

Gunningscriteria
5. Aantoonbare werkervaring als medewerker Helpdesk (maximaal 50 punten);
 a. 3 tot 4 jaar ervaring (0 punten);
 b. 4 tot 8 jaar ervaring (25 punten);
 c. meer dan 8 jaar ervaring (50 punten).
6. Aantoonbare certificering ITIL (benoem duidelijk in het cv) (maximaal 30 punten);
 a. geen certificering (0 punten);
 b. overige IT certificering (15 punten);
 c. ITIL certificering (30 punten).
7. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones (maximaal 20 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones (0 punten);
b. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur (10 punten);
c.. Aantoonbare werkervaring met uitgifte van laptops en smartphones (10 punten);
d. Aantoonbare werkervaring met beheer van AV apparatuur en uitgifte van laptops en smartphones (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling
- Stressbestendigheid en flexibiliteit in een dynamische werkomgeving.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is eventueel verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente worden in overleg met de kandidaten ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 18 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 15 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.